هوش مصنوعی در رسانهها, اعتماد رسانهای, نظارت انسانی, اخبار دیجیتال, مصرف اخبار, تولید محتوا با هوش مصنوعی, سواد رسانهای, مدلهای هوش مصنوعی, شفافیت خبری, ژورنالیسم ...
این گزارش سه روند اصلی هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۶ را بررسی میکند: تمرکز تازه سرمایهگذاران بر شرکتهای مقاوم، حرکت ...
تحلیل جدید نشان میدهد طرح کرهجنوبی برای جرمانگاری «انتشار اطلاعات نادرست» میتواند تهدیدی جدی برای آزادی بیان باشد. بهترین راه ...
نقش استراتژیستها در صنعت تبلیغات از ساخت اسلاید به جایگاهی محوری در تصمیمسازی، تحلیل داده، خلاقیت و هوش مصنوعی تبدیل ...
گزارش جدید TIME و Statista، فهرست برترین شرکتهای جهان در سال 2025 را منتشر کرده است. این رتبهبندی شامل سازمانهای ...
«رهبری اصیل» یکی از محبوبترین اما گمراهکنندهترین نظریههای مدیریت است. این گزارش توضیح میدهد چرا اعتماد، شفافیت و اصالت بیشتر نتیجه برداشت کارکنان است تا ...
بلوکبندی زمانی یکی از مؤثرترین شیوههای مدیریت زمان است که با تقسیم روز به بلوکهای مشخص، بهرهوری را افزایش داده و از اتلاف وقت جلوگیری ...
کشورها در اجلاس COP30 برای نخستینبار اعلامیهای رسمی درباره مقابله با اطلاعات نادرست اقلیمی امضا کردند. این تعهد شامل حفاظت از یکپارچگی اطلاعات، حمایت از ...
کمپین ۲۰۲۴ زهران ممدانی در نیویورک با استفاده از روایتپردازی ساده، طنز، ابزارهای تعاملی و حضور فعال در شبکههای اجتماعی توانست نسل زد را به ...
فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی
این گزارش سه روند اصلی هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۶ را بررسی میکند: تمرکز تازه سرمایهگذاران بر شرکتهای مقاوم، حرکت استارتاپها بهسمت تخصصگرایی و رشد ...
دانمارک با ارائه قانون جدیدی برای مقابله با دیپفیک، حق کپیرایت تصویر و صدا را برای شهروندان به رسمیت میشناسد. این قانون با هدف حذف ...
آنتروپیک ابزار متنبازی برای سنجش سوگیری سیاسی در مدلهای هوش مصنوعی ارائه کرده است. این روش با ارزیابی مقایسهای مدلهای مختلف، تلاش میکند استانداردی شفاف ...
پائولا هالی، مدیرعامل دیجیتاس و رئیس کمیته تجارت متصل IAB آفریقای جنوبی، در این یادداشت تحلیلی توضیح میدهد که چگونه همگرایی خرید آنلاین و آفلاین ...





















