این مقاله توضیح می‌دهد چرا ساخت برند شخصی برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی یک ضرورت حرفه‌ای است. با محو شدن مرز روابط‌عمومی، بازاریابی ...

تحلیل سیسیلیا پریوت نشان می‌دهد چرا مدل‌های سنتی روابط‌عمومی در دنیای پیچیده امروز ناکارآمد شده‌اند و چگونه اعتماد، تحلیل رفتاری ...

این گزارش نشان می‌دهد امارات متحده عربی یکی از بالاترین سطوح اعتماد به برند را دارد، اما در عصر هوش ...

این مقاله توضیح می‌دهد رسانه تجاری چگونه از خرده‌فروشی آغاز شد و به صنعتی ۵۹ میلیارد دلاری تبدیل شده است. ...

این مطلب نشان می‌دهد چرا کمپین‌های روابط‌عمومی بدون تیم بازاریابی نتیجه‌محور نیستند و چگونه یکپارچگی PR و بازاریابی، مسیر مشتری ...

این مطلب نشان می‌دهد چرا کمپین‌های روابط‌عمومی بدون تیم بازاریابی نتیجه‌محور نیستند و چگونه یکپارچگی PR و بازاریابی، مسیر مشتری را کامل کرده و هر ...

این گزارش تحلیلی نشان می‌دهد چگونه «مصاحبه یونیورسال» لو ادلر با تمرکز بر دوازده ویژگی رفتاری، می‌تواند بهترین پیش‌بینی‌کننده عملکرد کارکنان باشد. سازمان‌ها با این ...

پژوهش‌های تازه نشان می‌دهد لبنیات پرچرب لزوماً برای قلب و وزن مضر نیستند و نتایج علمی درباره اثر آن‌ها متفاوت است. در این مقاله بررسی ...

بنر
بنر
بنر

فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی

مدل ABC در عصر هوش مصنوعی ۵.۰ چارچوبی نوین برای رهبری و مدیریت ارائه می‌دهد؛ ترکیبی از چشم‌انداز انسانی و اجرای هوشمند که سازمان‌ها را ...

تحلیل آندری میر نشان می‌دهد اینترنت از دوران آزادی و خودبیانگری به عصر کنترل دیجیتال، نظارت الگوریتمی و امتیازدهی اجتماعی وارد شده است. این مقاله ...

آخرین مقالات روابط عمومی

رویدادهای روابط عمومی