نتفلیکس در سال ۲۰۲۵ با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد دلاری در تولید محتوای متنوع و جهانی، جایگاه خود را در صنعت استریم تثبیت می‌کند. از سریال‌ها ...

پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، در سومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با موضوع «قدرت زبان و باور ...

به‌روزرسانی‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی شامل سازماندهی تب‌ها، محدودیت محتوای نوجوانان و ابزارهای هوش مصنوعی است. این تغییرات تجربه کاربران را ...

مجمع جهانی فورچون ۲۰۲۵ در ریاض، مدیران ارشد شرکت‌های فورچون ۵۰۰ را گردهم می‌آورد تا تاثیر هوش مصنوعی، ژئوپلیتیک و ...

مقاله‌ای از ایوان زال درباره شش راهکار برای افزایش بازده روابط‌عمومی؛ از بازتوزیع محتوا و تقویت برند تا اثرگذاری بر ...

با حکم مرتضی اسکافی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد، مصطفی احمدی‌فر به‌عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی این انجمن منصوب شد. احمدی‌فر از فارغ‌التحصیلان ...

با حکم محمدمسعود سمیعی‌نژاد، رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، کامران داستانی به‌عنوان سرپرست مدیریت حوزه ریاست، دبیرخانه هیأت عامل ...

در دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ، مسیر لابی‌گری و تأثیرگذاری در واشنگتن تغییر کرده و شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی باید استراتژی‌های خود را با تمرکز ...

با استفاده از روابط عمومی هوشمندانه در بریتانیا، شرکت‌های آمریکایی می‌توانند اعتماد سرمایه‌گذاران، رشد بین‌المللی و موفقیت در عرضه اولیه سهام را تضمین کنند. ...

بنر
بنر
بنر

فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی

به‌روزرسانی‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی شامل سازماندهی تب‌ها، محدودیت محتوای نوجوانان و ابزارهای هوش مصنوعی است. این تغییرات تجربه کاربران را ایمن‌تر و شخصی‌تر می‌کنند و ...

گزارش اینتربرند ۲۰۲۵ نشان می‌دهد اپل همچنان باارزش‌ترین برند جهان است و انویدیا و اینستاگرام با رشد سریع، نقش جدیدی در بازار جهانی پیدا کرده‌اند. ...

گزارش گاردین نشان می‌دهد یک‌سوم کارکنان بریتانیایی استفاده از هوش مصنوعی را از مدیران خود پنهان می‌کنند و نیمی از آنان آن را تهدیدی برای ...

قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا (EU AI Act) نخستین چارچوب ریسک‌محور جهانی است که نوآوری، شفافیت و امنیت در استفاده از هوش مصنوعی را متوازن ...

رویدادهای روابط عمومی