شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || فدراسیون بینالمللی روزنامهنگاران (IFJ) نسبت به یافتههای نگرانکننده گزارش سالانه مؤسسه رویترز درباره وضعیت رسانههای خبری دیجیتال هشدار داد. ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || جامعه جهانی روابط عمومی و ارتباطات آماده میشود تا روز جهانی روابط عمومی ۲۰۲۵ ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || همزمان با گرامیداشت روز جهانی روابطعمومی ۲۰۲۵، صنعت جهانی بازاریابی و ارتباطات در یک ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || تحول در خردهفروشی صرفاً بهمعنای سهولت خرید نیست، بلکه بازتعریف ماهیت تجربه خرید است ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || برندهای مد و زیبایی در سال ۲۰۲۵ با بازگشت به تبلیغات کلاسیک چهرهها سعی ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || تحول در خردهفروشی صرفاً بهمعنای سهولت خرید نیست، بلکه بازتعریف ماهیت تجربه خرید است تا با نیازهای پیچیده مصرفکنندگان ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || برندهای مد و زیبایی در سال ۲۰۲۵ با بازگشت به تبلیغات کلاسیک چهرهها سعی در احیای اعتماد مصرفکنندگان دارند. ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || رهبری با استفاده از ترس، در واقع رهبری نیست بلکه سوءاستفاده از قدرت و ایجاد محیطی سمی است. رهبرانی ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در نخستین روزهایی که شرکتهای فناوری محصولات هوش مصنوعی مولد را معرفی کردند، برخی منتقدان بهسرعت درباره احتمال فروپاشی ...
فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در نخستین روزهایی که شرکتهای فناوری محصولات هوش مصنوعی مولد را معرفی کردند، برخی منتقدان بهسرعت درباره احتمال فروپاشی ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || تمرکز حرفهای و قابلیتهای پیشرفته هدفگیری لینکدین، فرصتهای منحصربهفردی برای ارتباط با تصمیمگیرندگان، ساخت روابط مؤثر و تولید ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || اوپنایآی، شرکت پیشرو در زمینه هوش مصنوعی مولد، به دلیل رقابت شدید با شرکت متا (فیسبوک، اینستاگرام، وانساپ) در ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در عصر جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، دیدهشدن برندها دیگر تنها به سئو سنتی وابسته نیست، بلکه روابطعمومی به ...