درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 03:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.
چهارشنبه، 8 آذر 1402 - 08:34

باقریان: کنفرانس روابط‌عمومی، نقش مهمی در توسعه و اعتلای روابط‌عمومی ایفا کرده است باقریان: کنفرانس روابط‌عمومی، نقش مهمی در توسعه و اعتلای روابط‌عمومی ایفا کرده است
به مناسبت برگزاری بیستمین دوره کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در تاریخ‌های ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲، گفتگویی با مهدی باقریان، دبیرکل این کنفرانس انجام شد. در این گفتگو، باقریان به نقش کلیدی کنفرانس روابط‌عمومی ایران در توسعه روابط‌عمومی اشاره کرد.
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 - 11:49

هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در نیمه دوم آبان برگزار می‌شود هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در نیمه دوم آبان برگزار می‌شود
رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در گفت‌وگو با خبرنگار "شارا" از برگزاری هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در نیمه دوم آبان 1402 خبر داد.
سه شنبه، 25 مهر 1402 - 14:43

 نقش روابط‌عمومی در زمینه برند کارفرمایی بررسی شد نقش روابط‌عمومی در زمینه برند کارفرمایی بررسی شد
در ساخت برند کارفرمایی روابط‌عمومی می‌تواند در پیامی که قرار است از سوی واحد منابع انسانی یا کل کسب‌وکار به بیرون مخابره ‌شود، نقش برجسته‌ای ایفا کند. همچنین روابط‌عمومی می‌تواند در تبدیل برند کارفرمایی به‌عنوان یک پوزیشن کمک‌کننده باشد و تصویری واقعی از این برند را در بیرون از سازمان به نمایش بگذارد.
دوشنبه، 6 شهریور 1402 - 11:08

در گفت‌وگو با کارشناس بازرگانی مطرح شد: رابطه معنادار مسئولیت اجتماعی با توسعه رفاه در گفت‌وگو با کارشناس بازرگانی مطرح شد: رابطه معنادار مسئولیت اجتماعی با توسعه رفاه
مسئولیت اجتماعی به‌طورکلی به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که صاحبان سرمایه و بنگاه‌های اقتصادی به‌صورت داوطلبانه به‌عنوان یک عضو موثر و مفید در جامعه انجام می‌دهند، در واقع، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها رویکردی متعالی به کسب‌وکار است که تاثیر اجتماعی یک سازمان بر جامعه ـ چه داخلی و چه خارجی ـ را مدنظر قرار می‌دهد و هدف اصلی آن گرد هم آوردن تمامی بخش‌ها متشکل از دولتی، خصوصی و سایر داوطلبان برای همکاری با یکدیگر است تا از یک‌سو موجب همسویی منافع اقتصادی با محیط‌زیست و از سویی دیگر، سبب توفیق، رشد و پایداری کسب‌وکار شود.
دوشنبه، 5 تیر 1402 - 13:20

 نقش کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکا در توسعه‌ و ترویج فرهنگ بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نقش کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکا در توسعه‌ و ترویج فرهنگ بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
سیدفرید میرموسوی، مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت بیمه دی بار دیگر به عنوان دبیر اول کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکای بیمه‌گران ایران انتخاب شد. کارگروه روابط‌عمومی‌ به دلیل ماهیت فعالیت این واحد، همیشه کارکردی متفاوت و محوری در سندیکای بیمه‌گران ایران برعهده داشته و درخشش کسانی چون مهدی شمسایی، بهروز میرزایی و داود شکری دبیران سابق این کارگروه، انتظارات ویژه‌ای را در اذهان پدید آورده و بار مسؤلیت میرموسوی را نیز سنگین‌تر ساخته است.
سه شنبه، 30 خرداد 1402 - 19:24

کاربرد تکنولوژی در فعالیت‌های بشردوستانه کاربرد تکنولوژی در فعالیت‌های بشردوستانه
افراد خیر یا موسسات خیریه نیز که در این سایت حضور دارند، می‌توانند با انتخاب معلم مورد نظر خود، به او کمک مالی برسانند. این اولین بار نیست که الکس، مدیریت یک موسسه خیریه را بر عهده گرفته. او پیش‌تر نیز مدیرعامل «گلوبال گیوینگ» بوده و تجربیات بسیاری در آنجا کسب کرده. الکس، حالا در اولین سالگرد مدیریتش در دونرز چوز، مهمان نشریه فوربز شده و توضیح می‌دهد که چطور به جایگاه رهبری این سازمان بزرگ رسید و امید دارد آن را به کدام سو ببرد.
دوشنبه، 15 خرداد 1402 - 11:14

افکار عمومی در ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود افکار عمومی در ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود
در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان باید بلافاصله اطلاع‌رسانی و مرجع اطلاع‌رسانی هم مشخص می‌شد. در ژاپن هم شبیه این ماجرا رخ داد اما بحران ایران در آنجا تجربه نشد. چون در ایران افکار عمومی به رسمیت شناخته نمی‌شود.
دوشنبه، 22 اسفند 1401 - 21:23

رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره و رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران درباره این مکاتبه و تخلفات فیلیمو و اتفاقات اخیر از جریان تنظیم‌گری کشورهای دیگر می‌گوید: به هر حال الان در تمام کشورهای دنیا بحث تنظیم‌گری بحثِ خیلی جدّی است. شما کشور آلمان را نگاه کنید آنجا هم به طور جدّی روی پلتفرم‌های داخلی خودشان، اعمال قانون می‌کنند. بنابراین چون معمولاً آن‌ها دفاتری در خود آلمان دارند و آنجا اگر محتوایی خلاف قوانین و مقررات جمهوری فدرال آلمان انجام شود مجازات سنگینی برایشان در پی دارد و معمولاً این مجازات، نقدی است.
دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 11:59

 هنرِ گفتگو هنرِ گفتگو
در اکثر گفت‌وگوهای ثبت شده، افراد با وجود نیت خیری که از خود بروز می‌دهند بدون آ‌نکه متوجه باشند در حین بحث و تبادل نظر، دغدغه اصلی شان، این است که توجه دیگران را به خود جلب کنند.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 12:48

محدودیت‌های رسانه‌ای گفت‌وگو را مختل می‌کند محدودیت‌های رسانه‌ای گفت‌وگو را مختل می‌کند
هابرماس به عنوان اندیشمندی که در این زمینه دیدگاه‌های خاصی مطرح می‌کند، مثلثی را ذیل عنوان «اعتراضات خیابانی»، «تجمعات قانونی» و نهایتا «گفت‌وگو» طراحی کرده و تلاش می‌کند مبتنی بر این سه ضلع اصلی تفاسیر تازه‌ای از اصل ارتباطات پویا ارایه کند. بر اساس این مدل ارتباطی، هر اندازه که سیاستگذاران و تصمیم‌سازان مسیرهای کنشگری مدنی، سیاسی، رسانه‌ای و... را بیشتر محدود سازند، زمینه برای حضور جوانان در خیابان بیشتر فراهم می‌شود.
شنبه، 16 مهر 1401 - 11:20

 ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ شایسته‌سالاری ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ شایسته‌سالاری
برای ایجاد نظام شایسته‌سالار در سازمان‌ها مسیری طولانی پیش رو است و موانع موجود در طول این مسیر باید با مشارکت افراد شایسته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شوند. زمانی که برای ارتقای شغل و پست کارکنان و مدیران براساس لیاقت و شایستگی آنها اقدام شده و ادامه خدمت فرد در سازمان منوط به میزان اثر بخشی و لیاقت فرد باشد، شایسته‌سالاری در سازمان توسعه می‌یابد.
سه شنبه، 15 شهریور 1401 - 13:14

محمود مختاریان: روابط‌عمومی دانش فهم موقعیت‌هاست محمود مختاریان: روابط‌عمومی دانش فهم موقعیت‌هاست
روابط‌عمومی، نهاد تحلیل‌گر و اندیشه‌ورز است. چنان‌که دکتر نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی می‌گویند نخست بگو رئیس روابط عمومی‌ات کیست تا من بگویم سازمانت چیست؟ پس علم روابط‌عمومی، دانش فاخری است که از سویی سلامت اندیشه را تأمین کرده و از سوی دیگر علیه پدیده‌های مذمومی چون دروغ و جنایت عمل می‌کند. پس ارزش و جایگاه روابط‌عمومی در کنار مدیریت است.
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 - 11:27

در گفت‌وگو با یک پژوهشگر صنعت عنوان شد: ارتباط مسئولیت اجتماعی مدیران و اخلاق کسب‌وکار در گفت‌وگو با یک پژوهشگر صنعت عنوان شد: ارتباط مسئولیت اجتماعی مدیران و اخلاق کسب‌وکار
در عرصه مدیریت و سازمان، از مسئولیت اجتماعی به‌عنوان اخلاقیات فراسازمانی یاد می‌شود. بسیاری از اقدامات و رفتارهای مدیران و کارکنان، متاثر از ارزش‌های اخلاقی است و کم‌توجهی به اخلاق کار در مدیریت بنگاه‌ها و سازمان‌ها، می‌تواند معضلات جبران‌ناپذیری برای سازمان‌ها به‌وجود آورد.
دوشنبه، 7 شهریور 1401 - 10:11

معماری برند در روابط‌عمومی معماری برند در روابط‌عمومی
روابط‌عمومی در نطفه تولید صنعتی قرار دارد و از زمان راه‌اندازی صنایع (صنایع کوچک و بزرگ) در همه مراحل، صنعت را هدایت می‌کند و تنها روابط‌عمومی قادر به انجام این مهم است. در عرصه کسب‌وکار نیز روابط‌عمومی به‌عنوان یک تکنیک حمایت از بازار شناخته شده است.
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 - 23:17

 مدیران میانی، قلب تپنده سازمان مدیران میانی، قلب تپنده سازمان
این روزها مدیران شدیدا خسته و تحت فشارند. دلیلش این است که شغل‌شان برای دنیای متفاوتی طراحی شده بوده؛ دنیایی که در آن، کارکنان در یک ساعت مشخص وارد کارخانه می‌‌‌شدند یا کارهای پشت میزی داشتند. وظایف و تیم‌‌‌ها تغییر چندانی نمی‌کردند.
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 - 22:00

بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی
از مسئولیت های مدیران سازمان ها؛ حمایت های قانونی، انسانی، عاطفی، مالی و امثالهم نسبت به واحدهای روابط عمومی است و البته متقابلا برخورداری مناسب روابط عمومی ها از این حمایت ها و استفاده های بهینه از این فرصت ها و ارایه نتایج فعالیت ها به مدیران از وظایف و مسئولیت های روابط عمومی است.
شنبه، 18 مرداد 1393 - 06:28

 موشک نقطه‌زن داریم، اما رسانه نقطه‌زن نداریم موشک نقطه‌زن داریم، اما رسانه نقطه‌زن نداریم
محمود مختاریان یک پدیده است، از آن‌هایی که دوست نداری بعد نام او ویرگول بگذاری و او را بلافاصله آلوده به توصیف‌های رایج کنی، چون توصیف‌های معمول نه تن‌ها چیزی به او اضافه نمی‌کند بلکه‌ای بسا از او بسیار بکاهد. چه او را استاد خطاب کنیم، چه پیشکسوت رسانه‌ای، چه مربی برجسته دوره‌های «سواد رسانه‌ای»، چه مدرس روزنامه‌نگاری، فتوژورنالیسم، چاپ، گرافیک یا صفحه‌آرایی، به نظرم چیزی به او اضافه نکرده‌ایم.
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 - 00:39

چشم انداز تازه شکل گرفته مدیر عامل اجرایی بر روبط عمومی چشم انداز تازه شکل گرفته مدیر عامل اجرایی بر روبط عمومی
روابط عمومی یک فعالیت 365 روزه می باشد. دقیقاً مشابه مسواک کردن دندان هایتان - باید آن را هر روز انجام دهید. اکنون می بینم و می دانم که این مسئله تا چه حد اهمیت دارد- حتی تماس های هفتگی بین شرکت ما و انجمن مدیریت ثروت. بسیاری از مدیرعاملان اجرایی ممکن است زمان خود را به این شکل سرمایه گذاری نخواهند کرد.
دوشنبه، 26 خرداد 1393 - 19:17

چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟ چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟
شکی نیست که رسانه اجتماعی برای همیشه به راهی برای ارتباط تغییر کرده است، اما همچنین این شبکه انقلابی را در مسیر صنعت B2B بوجود آورده است. من با لارس باش صحبت کردم، وی رهبر شرکت دیجیتال امیا را بر عهده دارد و در این مصاحبه درباره وضعیت ارتباطات یکپارچه سخن می گوید
یکشنبه، 9 آذر 1393 - 20:48

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد