سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد

در این دوره با مفاهیم و فنون مدیریت استراتژیک روابط عمومی آشنا خواهید شد. همچنین تحقیقات استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، ارتباطات استراتژیک، مدیریت استراتژیک روابط عمومی و ارزیابی استراتژیک نیز بررسی خواهد شد.

دوره آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی
استاد: دکتر احمد یحیایی ایله ای

 

 معرفی کارگاه:
در این دوره با مفاهیم و فنون مدیریت استراتژیک روابط عمومی آشنا خواهید شد.

مخاطبان:
این دوره برای مدیران، کارشناسان روابط عمومی و سایر علاقمندان مفید است.

مباحث کارگاه:
تحقیقات استراتژیک
– آسیب شناسی
– نیازسنجی مخاطبان
– سنجش انتظارات
– تحلیل ارتباطات سازمانی
– آینده پژوهی
 

برنامه ریزی استراتژیک
– تفکر استراتژیک (ماموریت، چشم انداز، ارزشها و اهداف)
– تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT)
– رویکردهای استراتژیک (گونه های اصلی استراتژی و زیراستراتژی ها)


ارتباطات استراتژیک
– راهبردهای رسانه ای
– راهبردهای تشریفات
– راهبردهای تبلیغات
– راهبردهای ارتباطات بحران
 

ارزیابی استراتژیک
– الگوی جامع کنترل و ارزیابی استراتژیک
– ارزیابی استراتژیک محتوایی
– ارزیابی استراتژیک فرایندی
 

تلفن های ثبت نام: ۸۸۶۱۷۵۷۶ – ۸۸۶۱۷۵۷۷