درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گردهمایی های روابط عمومی  

مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در تاریخ 23 خرداد 1403 برگزار خواهد شد و به بررسی موضوعات مهم و برجسته‌ای در حوزه روابط‌عمومی خواهد پرداخت. این اجلاس فرصتی استثنایی برای مدیران و متخصصان این حوزه است تا با آخرین تحولات و دستاوردهای علمی و فناوری آشنا شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:11

 چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟ چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران برای شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا:
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:00

انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند! انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
به مناسبت فرارسیدن روز و هفته روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی سلسله وبینارهای آنلاین با موضوعات مختلف را برگزار می‌کند.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 08:29

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:03

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 - 14:07

 پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟ پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی که در 10 خرداد 1403 در تهران برگزار می‌شود، نشان‌دهنده گردهمایی متخصصان روابط‌عمومی برای بحث و تبادل نظر در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این حوزه در ایران است.
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:12

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی سلسله نشست‌هایی با عنوان "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر" برگزار می‌کنند.
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:21

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی در راستای گرامیداشت روز و هفته روابط‌عمومی، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:54

پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "هوش مصنوعی مولد و آینده ارتباطات" در روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. در این کنفرانس، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه روابط‌عمومی به بحث و تبادل نظر در مورد تاثیرات هوش مصنوعی بر آینده روابط‌عمومی پرداختند.
دوشنبه، 28 اسفند 1402 - 11:42

شش درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران شش درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و آینده ارتباطات» در روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. در این کنفرانس، متخصصان و صاحب نظران به بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین تحولات و روندهای صنعت روابط‌عمومی پرداختند.
شنبه، 26 اسفند 1402 - 11:39

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران: ۲۰ نقطه قوت بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران: ۲۰ نقطه قوت
بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "هوش مصنوعی مولد و آینده ارتباطات" در روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. در این کنفرانس، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه روابط‌عمومی به بحث و تبادل نظر در مورد تاثیرات هوش مصنوعی بر آینده روابط‌عمومی پرداختند.
جمعه، 25 اسفند 1402 - 12:53

انجمن روابط‌عمومی ایران از دست‌اندرکاران بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران قدردانی کرد انجمن روابط‌عمومی ایران از دست‌اندرکاران بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران قدردانی کرد
انجمن روابط‌عمومی ایران در نامه‌ای به مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، از تلاش‌های وی و همکارانش در برگزاری بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران قدردانی کرد.
سه شنبه، 23 اسفند 1407 - 14:17

هوش مصنوعی جمنای به اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل اضافه می‌شود هوش مصنوعی جمنای به اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل اضافه می‌شود
قرار دادن جمنای در اپلیکیشن «گوگل مسیج» فقط در گوشی‌های اندرویدی امکان‌پذیر است و فقط برای کسانی در دسترس است که بخشی از برنامه بتای گوگل‌اند
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 22:47

بیانیه بیستمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران: هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات بیانیه بیستمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران: هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات
در راستای ترویج و آموزش استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی، بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات" در تاریخ 8 و 9 اسفند 1402 در تهران برگزار شد. این کنفرانس فرصتی مغتنم برای متخصصان، صاحب‌نظران و فعالان عرصه روابط‌عمومی فراهم کرد تا ضمن تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص آخرین دستاوردها و چالش‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد، به بررسی راهکارهای استفاده اخلاقی از این فناوری نوین در روابط‌عمومی بپردازند.
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 14:42

مولتی‌مدیای بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد مولتی‌مدیای بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
مولتی‌مدیای بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که شامل مجموعه فیلم‌ها، تیزرها، مقالات و محتوای آموزشی مرتبط با این کنفرانس است، منتشر شد.
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 09:36

 20 سالِ رفته بر کنفرانس روابط‌عمومی: نگاهی به گذشته، حال و آینده 20 سالِ رفته بر کنفرانس روابط‌عمومی: نگاهی به گذشته، حال و آینده
کنفرانس‌ روابط‌عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی و تخصصی در این حوزه، فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و انتقال تجربیات بین متخصصان روابط‌عمومی است. این کنفرانس‌ همچنین به آشنایی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با آخرین تحولات و دستاوردهای روابط‌عمومی در جهان کمک می‌کند.
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 08:54

اهدای کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" به شرکت‌کنندگان کنفرانس اهدای کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" به شرکت‌کنندگان کنفرانس
کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" به قلم مهدی باقریان و ولید آلبوناصر، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که در هشتم و نهم اسفند 1402 برگزار شد، به تمام شرکت‌کنندگان اهدا شد. این اقدام ارزشمند، فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر متخصصان روابط‌عمومی با کاربردهای هوش مصنوعی در این حوزه تخصصی فراهم کرد.
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 07:47

تندیس بنیانگذار روابط‌عمومی در ایران ساخته شد تندیس بنیانگذار روابط‌عمومی در ایران ساخته شد
تندیس دکتر حمید نطقی، بنیانگذار روابط‌عمومی در ایران، توسط هنرمند برجسته مجسمه‌سازی ایران، علی میرزایی، طراحی و ساخته شد. این تندیس که از جنس سنگ گلاسه با پتینه برنزی است، 80 سانتی‌متر ارتفاع دارد و نمادی از تلاش‌های بی‌وقفه دکتر نطقی در توسعه روابط‌عمومی در ایران به شمار می‌رود.
یکشنبه، 6 اسفند 1402 - 17:48

دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، مهمان برنامه «هفت‌اقلیم» دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، مهمان برنامه «هفت‌اقلیم»
ابراهیم مولائی، دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، در برنامه «هفت‌اقلیم» که چهارشنبه‌ها از شبکه رادیویی فرهنگ با موضوع علوم ارتباطات و سواد رسانه‌ای پخش می‌شود، حضور خواهد داشت.
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 - 11:55

مقالات برتر بیستمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران معرفی شدند مقالات برتر بیستمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران معرفی شدند
مقاله "الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین" به قلم دکتر هادی خانیکی، استاد گروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و زینب مسیبی، دانشجوی دکتری ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان مقاله رتبه اول انتخاب شد. این مقاله علاوه بر انتشار در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس، در نشریه "پژوهش‌های رسانه و ارتباطات" نیز منتشر خواهد شد.
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 10:43

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد