نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی

این هزینه ها معمولا به آژانس ها و کلینیک های روابط عمومی و ارتباطات پرداخت می شود که آموزش در زمینه مدیریت اعتبار، مدیریت بحران و حضور رسانه ها را ارائه می دهد.

نگرانی اینجاست که این ارقام بیشتر در راستای مدیریت پیام صرف می شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نگرانی های مطرح شده این است که سازمان های دولتی از قبل با استفاده از پول های دولتی برای حضور در کمیته های ورزشی و مربیگری، رسانه ها را تحت تاثیر قرار می دهند و آنها را در راستای تحقق اهداف خود به خدمت می گیرند.


ارقام اعلام شده نشان می دهد هزینه های بالایی صرف مشاوره روابط عمومی و آموزش رسانه ها توسط شرکت های روابط عمومی می شود. برای مثال،Bord na gCon در پنج ماه اول سال جاری تقریبا ۵۰،۰۰۰ دلار برای مشاوره روابط عمومی صرف کرده است، بیش از دو برابر آنچه که در دو سال گذشته صرف شده است.

 

همچنین معلوم شد هزینه های آموزش رسانه ای برای اعضای An Garda Síochána و کارکنان غیرنظامی در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۱۰،۴۰۰ یورو بوده اما در سال گذشته به طور چشمگیری به ۹۲۹۵۵ یورو رسید. در سه ماهه اول سال جاری، ۱۸،۲۶۶ یورو صرف آموزش شد و از سال ۲۰۱۵ به ۱۲۱،۶۲۱ یورو رسید.

این هزینه ها معمولا به آژانس ها و کلینیک های روابط عمومی و ارتباطات پرداخت می شود که آموزش در زمینه مدیریت اعتبار، مدیریت بحران و حضور رسانه ها را ارائه می دهد.
 

نگرانی اینجاست که این ارقام بیشتر در راستای مدیریت پیام صرف می شود.