درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مسئولیت اجتماعی و ESG  

بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
شیوه مواجهه کسب و کارها و شرکت‌های مختلف با مسئولیت‌‌‌های اجتماعی خویش ریشه در شیوه کار سرمایه‌‌‌داری دارد. همچنین دلیل آنکه سیاست‌‌‌های مسئولیت اجتماعی به نتایج دلخواه نمی‌رسد را باید در کاستی‌‌‌های نسخه معاصر سیستم سرمایه‌‌‌داری جست‌وجو کرد.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 09:26

مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
امروزه در تمام دنیا سازمان‌های موفق سازمان‌هایی هستند که مدیران و کارکنان روابط‌عمومی آنها بدانند که چگونه باید به شکلی شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل امور سازمان خود و رفع و رجوع مسائل بپردازند و نقش مهم خود را در تعیین سمت و سوی سیاست‌های همگانی ایفا کنند.
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 11:39

۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
به طور کلی می‌توان کاستی‌‌‌های سیستم سرمایه‌‌‌داری را به پنج دسته تقسیم کرد که هرکدام از آنها نوعی آسیب به سیاست‌‌‌ها و برنامه‌‌‌های مسئولیت‌‌‌ اجتماعی شرکت‌ها می‌‌‌زنند.
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 - 09:18

فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
«ای‌اس‌جی» (ESG) چارچوبی است که به ذ‌‌ی‌نفعان هر شرکت و سازمانی کمک می‌کند بفهمند یک سازمان چگونه در حال مدیریت ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط‌زیست، جامعه و اقدام‌های حاکمیتی است. «ای‌اس‌جی به ما یادآور می‌شود که مسایل مرتبط با توسعه پایدار و متوازن فقط به موضوع‌های زیست‌محیطی محدود نمی‌شود و علاوه بر مسایل مرتبط با محیط‌زیست و جامعه به موضوع‌ها و دغدغه‌های رایج بین مشتریان، تامین‌کنندگان و کارکنان نیز ارتباط پیدا می‌کند»
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 - 07:31

راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی
با توجه به کاستی‌‌‌های پنج‌‌‌گانه سیستم سرمایه‌‌‌داری که آثار آن به برنامه‌‌‌های مسئولیت‌‌‌ اجتماعی هم رسیده است، می‌توان راهکارهای جایگزینی معرفی کرد:
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 09:23

رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
رهبران سازمانی پایدار می‌توانند به ایجاد یک جامعه عادلانه‌تر کمک کنند. هنگامی که هر کس یک صدا و سهم در آینده داشته باشد، بیشتر احتمال دارد بتوان جامعه یا سازمانی ایجاد کرد که برای همه کار می‌کند. یادمان باشد رهبری سازمانی پایدار در همه شرایط به‌ویژه در زمان بحران و عدم‌اطمینان ضروری است. آنها می‌توانند به ما در ایجاد اعتماد، ترویج نوآوری و ایجاد یک جامعه عادلانه‌تر کمک کنند. اگر می‌خواهیم آینده‌ای بهتر برای همه ایجاد کنیم، باید با توسعه رهبران سازمانی پایدار شروع کنیم.
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 - 09:36

شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
صنعت ما دارای بهترین دستورالعمل‌ها در جهان برای محیط‌زیست، بهداشت و ایمنی است. اما ESG آن را یک گام دیگر جلو می‌برد. در این ویدیو، بنیانگذار ما، دان ریس، گام‌های عملی و قابل اجرا را معرفی می‌کند که شما و سازمان‌تان می‌توانید در مسیر اجرای ESG طی کنید. ما به طور خلاصه درباره ESG توضیح خواهیم داد. این‌که چه معنایی دارد، چرا مهم است و از کجا شروع کنید. امیدواریم این ویدیو برای‌تان مفید باشد.
یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 11:18

صنعت روابط‌عمومی در مقابله با شستشوی سبز ناکام مانده است صنعت روابط‌عمومی در مقابله با شستشوی سبز ناکام مانده است
این گزارش به وضوح نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی در مقابله با بحران آب و هوا کوتاهی می‌کند. این موضوع نه تنها به ضرر محیط زیست است، بلکه به اعتبار و آینده این صنعت نیز آسیب می‌رساند.
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 10:27

 سیستان و بلوچستان، مسئولیت اجتماعی و هم‌افزایی ملی سیستان و بلوچستان، مسئولیت اجتماعی و هم‌افزایی ملی
وظیفه انسانی و میهنی همه ما این است که در شرایطی که در آستانه فصل بهار قرار داریم با هم‌افزایی و تصمیم گری‌های به هنگام شرایطی را فراهم کنیم که مردم این استان با کمترین کمبود سال جدید را آغاز کنند. این در حالی است که امسال آغاز فصل بهار با ماه مبارک رمضان نیز همراه شده و به همین دلیل وظیفه دینی و انسانی ما حکم می‌کند توجه ویژه‌ای به وضعیت زندگی مردم سیل‌زده در این استان داشته باشیم.
جمعه، 25 اسفند 1402 - 15:05

نقش روابط‌عمومی و ارتباطات در گسترش  ای‌اس‌جی نقش روابط‌عمومی و ارتباطات در گسترش ای‌اس‌جی
جنبش ای‌اس‌جی و پایداری برای تبدیل شدن به یک عامل مهم در تصمیم‌گیری‌ها به برنامه‌ریزی، تشویق همکاری باز و اعتمادسازی نیاز دارد. با این وجود، دیدن این که متخصصان روابط‌عمومی در حال برداشتن گام‌های مهمی برای تعریف و تنظیم یک استراتژی ارتباطی یکپارچه هستند، دلگرم کننده است.
دوشنبه، 14 اسفند 1402 - 13:31

روابط‌عمومی ها واسطه سازمان و جامعه در زمینه مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی ها واسطه سازمان و جامعه در زمینه مسئولیت اجتماعی
همراهی و همگرایی در سازمانها از طریق روابط‌عمومی های متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل می گیرد و ایجاد ارتباط با مخاطبان، جامعه و مجریان و ذینفعان و گروه مرجع از مهم ترین وظایف روابط‌عمومی سازمانهاست.
دوشنبه، 16 مرداد 1402 - 07:38

گزارش نشست علمی بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی گزارش نشست علمی بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی
در فضای کنونی که بر حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور حاکم شده است، توجه و شناخت بیشتر و دقیقتر بسترهای شکل گیری مبانی تئوریک مسئولیت اجتماعی، بسط مفهومی آن، امری مهم و ضروری است. د
جمعه، 30 تیر 1402 - 13:57

مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال ذینفعـان مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال ذینفعـان
مسئولیت اجتماعی شـرکت ها (CSR) به ارائه روش هایی می پردازد که سازمانها در فضاهای کسب و کار خود به آن عمل کنند و پاسخگوی توقعات جامعه، انتظارات تجاری، قانونی و اخلاقی اجتماعی آنان باشد چرا که سازمانها مسئولیت های بزرگـی در زمینه اجتماعی، اقتصادی و محیطی در قبال کارکنـــان، سهامداران، مشتریان، دولت، تامیـن کنندگان و سایر ذینفعان خود بر عهده دارند.
یکشنبه، 28 خرداد 1402 - 12:15

 اوبر ایتس: نماینده جدید تغییر در مسوولیت اجتماعی شرکتی اوبر ایتس: نماینده جدید تغییر در مسوولیت اجتماعی شرکتی
بازیگران موجود باید به دنبال روش‌های جدیدی برای ارائه ارزش به مشتریان خود باشند. مسائل و مشکلات سیستمی مثل ضایعات مواد غذایی، در صورت عدم‌مشارکت و مسوولیت‌‌‌پذیری طرف‌‌‌های درگیر مثل پلتفرم‌‌‌های شخص سوم، شدیدتر و بدتر می‌‌‌شوند. نمونه‌‌‌هایی مثل مشارکت اوبر ایتس با کرنرشاپ، این پلتفرم‌‌‌ها را در موقعیت منحصر به فردی قرار می‌دهد تا برنامه توزیع مجدد غذا را با همکاری خواربارفروشی‌‌‌ها پیش ببرند و حسن نیت این شرکت‌ها را در پایبندی به مسوولیت اجتماعی شرکتی به اثبات برسانند.
شنبه، 13 خرداد 1402 - 10:45

رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها
در عصر کنونی بازاریابی بر اساس برخی ملاحظات محیطی و اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت های تولید کالا و خدمات مطرح است و یکی از حیطه های بازاریابی که در مسائل محیطی مباحث زیادی به این موضوع اختصاص یافته، بازاریابی سبز یا بازاریابی اجتماعی است. بازاریابی سبز در واقع به معنای بازاریابی برای کالاها و خدماتی است که استفاده از آنها از نظر سازگاری با محیط زیست‌ مطلوب تر است.
دوشنبه، 8 اسفند 1401 - 18:16

مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال 2023 مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال 2023
آمارها اهمیت فزاینده مسئولیت اجتماعی شرکتی را نشان می‌دهد که بدون شک با شیوع همه‌گیری تسریع شده است. 77 درصد از مصرف‌کنندگان انگیزه بیشتری برای خرید از شرکت‌هایی دارند که متعهد به مسئولیت اجتماعی هستند. به‌علاوه، اکثریت سرمایه‌گذاران (73%) تایید می‌کنند که تلاش برای بهبود محیط زیست و جامعه بر تصمیمات سرمایه‌گذاری آنها تاثیر دارد.
سه شنبه، 1 فروردین 1402 - 23:57

مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی
با توجه به شاخص‌های به‌دست‌آمده، نتایج حاصل از پروژه ها اندازه گیری شده و با خط مشی مسئولیت اجتماعی تطبیق داده می‌شود و در نهایت می‌توان با ارزیابی آن با استانداردهای موجود جهانی از صحت حرکت در این مسیر اطمینان حاصل نمود.»
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 07:28

موقعیت شغلی و مسئولیت اجتماعی موقعیت شغلی و مسئولیت اجتماعی
اعتماد عمومی به موسسات و شرکت‌ها هرگز پایین نبوده است. با کاهش ذخایر "سرمایه شهرت" شرکت، برآورده ساختن انتظارات ذینفعان در مورد مسئولیت اجتماعی برای بسیاری از شرکت‌ها به مهم‌ترین هدف کسب‌وکار تبدیل شده که به شرکت این امکان را می‌دهد تا در کسب‌وکار باقی مانده، مستقل باشد یا سهم بازار را حفظ کند.
دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 08:26

رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست
«یک تناقض مربوط به مسأله تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت، مسأله «رد و طرد» است. هیچ مدیر امور شرکتی اعتراف نمی‌کند که شرکتش از نظر اجتماعی غیرمتعهد و مسئولیت‌ناپذیر است. شرکتی که نمی‌تواند بپذیرد که هر چیزی که انجام می‌دهد بدتر و کمتر از عملکرد یک شهروند شرکتی خوب است و این‌که وقتی قوانین رفتاری خود را نقض می‌کند به آنها اعتراف نمی‌کند، نمی‌تواند از مکانیسم‌های لازم برای یادگیری، آموختن و پیشرفت برخوردار باشد.
یکشنبه، 9 بهمن 1401 - 09:24

روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی شرکت برابر است با «اقدامات شرکت به منظور توسعه اقتصادی پایدار، مشارکت و همکاری با پرسنل، خانواده آنها و جامعه محلی و کل جامعه برای بهبود کیفیت زندگی
شنبه، 8 بهمن 1401 - 11:23

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد