درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:10   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3731صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 28 خرداد 1392 - 07:17
در دولت تدبیر و امید: صدای مردم را باید شنید
  

شارا، محمد امامی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد و کارشناس ارشد ارتباطات- رزمایش قدرت مردمی ایران با مشارکت بالای 72 درصدی ولی نعمتان جامعه در نهایت صلابت در سراسر گیتی طنین افکن شد و مردم اگر چه نه در حد شکوفاترین بل به قدر وسع مقدر و تلاش و همت و تدبیر بزرگان مورد علاقه ی خود مسیری نو و راهی پرامید را برگزیده و آغاز کردند.
 انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، به عنوان هفتمین رییس جمهور منتخب در انتخاب یازدهم را به ایشان و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و شادباش عرض می کنم و برای ایشان و دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
 در آغاز راه و در این مجال یادآوری نکته ای ظریف و مهم خالی از لطف نیست: تاسیس جمهوری اسلامی ایران در پرتو خون شهیدان والامقام، همت مردم آزادی خواه ایران، و رهبری مدبرانه و مردم مدارانه ی امام راحل عظیم الشان (ره) ، افزون بر این که بر بنیان های اسلامی بنا نهاده شد، ریشه در خواست و اراده ی مردم نیز داشت. تا جایی که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، تاکید داشت «میزان؛ رأی مردم است» و با مطرح کردن این تفکر در قانون اساسی آن را به تایید مردم رساند.
 اگر بپذیریم که «میزان؛ رأی مردم است» و رأی مردم را زینتی ندانیم، «تدبیر»، حکم می کند که باید هماره خواست مردم را در تمامی زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... احصاء کرد و صدای آنان را شنید، و خواست عمومی مردم را مبنای برنامه ریزی، و عمل قرار داد.
 شناخت نیازها، آرزوها و خواست های مردم و شنیدن به موقع صدای آنان و واکنش عقلانی و با تدبیر نسبت به آن ، می تواند امید را در جامعه زنده کند و مسیر پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی را هموار سازد. لذا برای دستیابی به این شناخت و شنیدن صدای مردم باید برنامه داشت و قفل های پنجره های ارتباطی با ولی نعمتان جامعه را با کلید تدبیر گشود. به این منظور به نظر می رسد نهاد روابط عمومی در کشور از جمله ساز و کارهایی است که می تواند با توجه به رسالت ، اهداف و وظایف مردم دارانه و مردم مدارانه اش، یاریگر دولت تدبیر و امید باشد.
 در دولت تدبیر و امید ، اولویتی بالاتر از برنامه ریزی و اقدام برای شنیدن صدای مردم و پاسخگویی عملی به خواست های منطقی و معقول و قانونی آنان نیست. به همین جهت تقویت نهادها و سازمان های مردم نهاد روابط عمومی و همچنین نهاد روابط عمومی دولت، می تواند و باید مورد توجه رییس جمهور منتخب و دولت قرار گیرد.
 باید تاکید کنیم که شنیدن به موقع صدای مردم و ترتیب اثر بخشیدن به آن، به ساز وکارهایی حرفه ای و تخصصی نیازمند است که روابط عمومی یکی از مهم ترین آنهاست. با آرزوی این که دولت، با توجه به این ضرورت مهم و راهبردی، با کلید تدبیر خویش، جوانه های امید را در دل های مردم سراسر میهن اسلامی سبزتر و بارور سازد.
 28 خرداد 1392
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد