در مقالهای از مجله Aeon با عنوان «مورچهای که میتوانید نجات دهید»، نویسندگان جف سبو و آندریاس موگنسن بر لزوم رویکردی احتمالاتی در اخلاق تأکید ...
تبلیغ کریسمسی جدید کوکاکولا با استفاده از هوش مصنوعی، بهجای تحسین، موجی از انتقاد را بهدنبال داشت. تد هریسون در ...
سامان مرادحسینی بهعنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد. مرادحسینی با پیشینهای گسترده در رسانه ...
در هفته دوم نوامبر ۲۰۲۵, پلتفرمهای بزرگ از فیسبوک تا یوتیوب تغییرات گستردهای را در ساختار تعاملات, تبلیغات و سیاستهای ...
سیدرضا صالحیامیری، وزیر میراثفرهنگی، در نشست با مدیران روابطعمومی تأکید کرد که روابطعمومیها باید پیشران تغییر در ذهنیت عمومی باشند. ...
در یادداشت امید امیدی، مفهوم «خلاقان فرهنگ سوم» بهعنوان نسل تازهای از طراحان و استراتژیستها معرفی میشود که میتوانند شکاف فرهنگی در تبلیغات را پر ...
گزارش جهانی پیآر نیوزوایر ۲۰۲۵ نشان میدهد که روابطعمومیها برای بازنشر بیانیههای مطبوعاتی از رسانههای اجتماعی، ویدیو و هوش مصنوعی چندوجهی بهره میگیرند و به ...
دادگاه پاریس شرکت توتالانرژیز را به دلیل تبلیغات فریبنده درباره گذار انرژی محکوم کرد. این حکم تاریخی، نقطه عطفی در مبارزه با سبزشویی شرکتهای نفتی ...
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) با هدف بازنگری در مفهوم روابطعمومی و همسویی با تحولات هوش مصنوعی، فراخوانی ملی برای ارائه تعریف نوین این حرفه ...
فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی
چندین شرکت بزرگ هوش مصنوعی از جمله اوپنایآی, گوگل و پرپلکسی در هند خدمات رایگان ارائه میدهند. این اقدام با هدف توسعه بازار و جمعآوری ...
در هفته دوم نوامبر ۲۰۲۵, پلتفرمهای بزرگ از فیسبوک تا یوتیوب تغییرات گستردهای را در ساختار تعاملات, تبلیغات و سیاستهای محتوایی خود اعمال کردند. اسنپچت ...
گزارش 404 مدیا نشان میدهد عینکهای هوشمند Ray-Ban Meta با قابلیت فیلمبرداری پنهانی، تهدیدی تازه برای حریم خصوصیاند. واکنش متا و مقایسه با آیفون واکنش ...
یادداشتی از دکتر پروین خدادادی حدادان درباره پروژه هاسبارا و ظهور پروپاگانداهای مبتنی بر هوش مصنوعی. این مقاله نشان میدهد چگونه اسرائیل با بهرهگیری از ...





















