بیستودومین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران با محور «روابطعمومی پایدار در عصر ESG و همافزایی هوش مصنوعی» فراخوان ارسال مقاله و ثبتنام را منتشر کرد. این ...
تفاهمنامه همکاری انجمن روابطعمومی استان تهران و دانشکده خبر با هدف توسعه آموزش، پژوهش، مهارتآموزی و ایجاد فرصتهای حرفهای برای ...
تحلیل دانشگاه ژوهانسبورگ نشان میدهد که در عصر هوش مصنوعی، خدمات مشتری تنها با ترکیب هوش مصنوعی و تعامل انسانی ...
انتصاب نسترن اسمعیلنیا در روابطعمومی هما، بخشی از رویکرد جدید مدیریتی برای تقویت ارتباطات، شایستهسالاری و توسعه برند ملی است. ...
پژوهش جدید نشان میدهد کمبود تجربه عملی، نبود ارتباط با متخصصان و محدودیت فرصتهای پرداختشده، اصلیترین موانع ورود نسل تازه ...
گزارش تحلیلی از دگرگونی روابطعمومی در آفریقا با محوریت کیم عبدل؛ استراتژیست نیجریهای که با روایتسازی دادهمحور، میکرواینفلوئنسرها، محتوای چندزبانه و مدیریت بحران لحظهای، الگوی ...
دو متخصص برجسته سلامت هشدار میدهند که همکاری نهادهای سلامت با شرکتهای روابطعمومی وابسته به صنعت سوختهای فسیلی یک تناقض اخلاقی و تهدید جدی برای ...
یادداشت توبین هارشاو در بلومبرگ هشدار میدهد مدیرانعاملی که برای ساخت چهره رسانهای خود به هوش مصنوعی تکیه میکنند، اعتبار و اعتماد عمومی را به ...
گزارش «پایش ارتباطات اروپا ۲۰۲۵ ـ ۲۰۲۶» سه اولویت اصلی مدیران ارشد ارتباطات را معرفی میکند: ارزشهای سازمانی, مدیریت استعداد و نقش مربیگری. این گزارش ...
فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی
گزارش دیلویت از رفتار مصرفکنندگان آمریکایی نشان میدهد که پذیرش فناوریهای هوشمند در حال افزایش است، اما نگرانیهای جدی درباره سوءاستفاده، کاهش تفکر انتقادی و ...
پژوهش جدید JAMA نشان میدهد کاهش استفاده از شبکههای اجتماعی به ۳۰ دقیقه در روز طی یک هفته، میتواند اضطراب، افسردگی و بیخوابی جوانان را ...
ناتو و گوگلکلود با امضای قراردادی چندمیلیوندلاری در حال ایجاد یک ابر مستقل و فوقامن برای پردازش دادههای محرمانه و اجرای پروژههای هوش مصنوعی هستند. ...
هوش مصنوعی با تغییر نحوه جستوجو، تحلیل و روایتسازی، قواعد روابطعمومی را دگرگون کرده است. اکنون برندها باید بدانند که مدلهای زبانی تصویر آنها را ...





















