درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 02:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10098صفحه نخست » شنبه، 30 فروردین 1393 - 02:53
ارزشمندترین نام‌های تجاری بانکی در سال 2014 / رمز موفقیت شرکت‌های حرفه‌ای
اکنون پس از نگاهی کوتاه به باارزش‌ترین نام‌های تجاری بانکی در سال 2014 و مقایسه روند پنج ساله آنها که در جدول زیر آمده شاهد آن هستیم که با وجود بحران‌های گوناگون مالی و اقتصادی در سطح جهان که مشخصا یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های اثرش شبکه بانکی بوده است، همچنان این نهادهای مالی یکی از سکان‌های اقتصادی قابل اتکا در دنیا هستند و با وجود خطرات و ریسک‌های گوناگون، محکم و استوار پای در کسب‌وکار دارند.
  

ارزشمندترین نام‌های تجاری بانکی در سال 2014 / رمز موفقیت شرکت‌های حرفه‌ای

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، اکنون پس از نگاهی کوتاه به باارزش‌ترین نام‌های تجاری بانکی در سال 2014 و مقایسه روند پنج ساله آنها که در جدول زیر آمده شاهد آن هستیم که با وجود بحران‌های گوناگون مالی و اقتصادی در سطح جهان که مشخصا یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های اثرش شبکه بانکی بوده است، همچنان این نهادهای مالی یکی از سکان‌های اقتصادی قابل اتکا در دنیا هستند و با وجود خطرات و ریسک‌های گوناگون، محکم و استوار پای در کسب‌وکار دارند.

می‌دانیم در فرآیند ایجاد ارزش، از طریق فراهم کردن لحظات خوش برای مشتری یا فراهم کردن محیط شاد برای وی، می‌توان سبب ایجاد یک رابطه عاطفی و در نتیجه ایجاد وفاداری شد که در نهایت این فرآیند به سودآوری و حفظ و افزایش سهم بازار می‌انجامد. با توجه به نوع و ماهیت غیرملموس خدمات و محصولات بانک‌ها و موسسات اعتباری نسبت به سایر مشاغل که محصولات ملموس‌تری دارند و نیز ایجاد تمایز و جذابیت برای مشتریان (به‌عنوان دوشرط ابتدایی و مهم برای کسب ارزش)، طبیعتا این گروه از مشاغل تلاش و زحمت بیشتری برای برآورده کردن خواسته‌های مشتری و در نهایت کسب ارزش و اعتبار نزد مشتریان متحمل می‌شوند

رتبه‌بندی سالانه که در جدول زیر می‌بینید، تنها مقایسه‌ای است مستقیم از ارزش نام تجاری در بانکداری که در آن با توجه به قدرت ریسک‌پذیری و مقابله هر بانک نسبت به رقیب خود رتبه‌بندی شده است که در نهایت این اندازه‌گیری بیان‌کننده قدرت مالی نام تجاری است.

حال با این مقدمه نگاهی خاص‌تر خواهیم داشت به رتبه اول جدول زیر یعنی ولزفارگو، بانکی که با بیش از 160 سال سابقه در 5 سال گذشته و در کشاکش یک رقابت تنگاتنگ توانسته خود را بالاترین جایگاه‌ها نگه دارد.

این بانک اکنون با مدیریت آقای جان استامپف (john stumpf) توانسته آنقدر خوش نام و پرآوازه باشد که با بیش از 70 میلیون مشتری خود، ارتباطی مثبت برقرار کند و در نهایت در سال گذشته و امسال رتبه اول باارزش‌ترین نام تجاری را به خود اختصاص دهد.

بانکی که حتما بیش از 270 هزار کارمند خود را همدل کرده که توانسته چنین حرکت عظیمی را خلق کند و وجهه و اعتبار خود را تا آنجا ارتقا بخشد که سود خالص خود را به بیش از 19 میلیارد دلار برساند. اما به راستی چگونه این موفقیت رقم خورده؟ برای پاسخ به این سوال سری به اندیشه‌های ولزفارگو می‌زنیم تا ببینیم شیوه متفاوت تفکر و عمل این بانک در چشم‌انداز، ماموریت و ارزش‌ها چیست که این‌گونه در نزد مشتریان 

خوش آوازه و قابل اعتماد شده است. (جدول1)

ولزفارگو در استخدام و جذب افراد، بیشتر نگاه می‌کند که «فرد چه مقدار مراقب مشتری خواهد بود، نه اینکه فرد چه مقدار می‌داند

برای همین معتقدند «بهترین افراد را جذب می‌کنیم، آنها را به بهترین مدیران در این صنعت تبدیل می‌کنیم و این حقیقت را می‌پذیریم که برخی از آنها در آینده مدیرعامل شرکت‌های دیگر خواهند شد.» ولزفارگو بر این باور است، که منابع انسانی، محور فرهنگ بانک است و فرهنگ بانک را این‌گونه عنوان می‌کند:

«ما می‌دانیم اول صبح چه باید بکنیم، بدون اینکه کسی به ما بگوید، چه باید بکنیم

در خاتمه پیشنهاد می‌کنیم تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری کشورمان خصوصا آنهایی که تفکر پیشرو بودن را در سر می‌پرورانند.

فرد یا واحدی را در ساختار سازمانی خود ایجاد کنند تا با کمک افراد توانمند آن واحد، تمامی فعالیت‌های رقبا (داخلی و خارجی) را به‌صورت روزانه از طریق کانال‌های ارتباطی گسترده این روزها همچون اینترنت مورد بررسی، سنجش و ارزیابی قرار دهند تا در صورت لزوم و در یک فضای رقابتی و با نوآوری و بومی‌کردن آن طرح‌ها، پیشنهاددهنده طرح‌های جدید بانکی به مجموعه‌های خود باشند. در این فضا هم سازمان‌ها پویاتر و حرفه‌ای‌تر می‌شوند و هم مشتریان از تنوع محصولات گوناگون شبکه بانکی کشور لذت می‌برند.

ارزشمندترین نام‌های تجاری بانکی در سال 2014 / رمز موفقیت شرکت‌های حرفه‌ای

ارزشمندترین نام‌های تجاری بانکی در سال 2014 / رمز موفقیت شرکت‌های حرفه‌ای

 منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۷6

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد