درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10190صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 09:55
آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی در هفته نامه کوشا
در شماره اخیر «هفته نامه کوشا»، یاداشتی از مهدی باقریان، عضو هییت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با موضوع « آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی» به چاپ رسیده است.
  

 آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی در هفته نامه کوشا

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در شماره اخیر «هفته نامه کوشا»، یاداشتی از مهدی باقریان، عضو هییت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با موضوع « آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی» به چاپ رسیده است.

این هفته نامه به عنوان پرتیراژترین نشریه در استان آذربایجان غربی منتشر می شود.

رییس موسسه کارگزار روابط عمومی دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی را بسیار مثبت قلمداد می کند و می گوید: رییس جمهور به افکار عمومی توجه مناسبی نشان می دهد، رییس دولت یازدهم از همان آغاز کار و فعالیت خود، علاقه خویش را به جذب قلوب و اذهان مردم از طریق داشتن سعه صدر و شفافیت بیشتر نشان داد. او از مردم خواست که «با او» کار کنند نه «برای او».

مهدی باقریان در ادامه به نقش و اهمیت روابط عمومی در دولت می پردازد و فعال کردن شورای اطلاع رسانی دولت با رویکرد جدیدتر و کلان تر را اقدام نوید بخشی می خواند.

در انتهای این یاداشت هم آینده دولت یازدهم را در میزان روابط مشارکتی بین مردم، رسانه ها، روابط عمومی و مسئولان دولتی بیان می کند.

 

 

 آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی در هفته نامه کوشا

منبع: هفته نامه کوشا


 


 


 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
هاشمی
| 1393/2/3 - 10:55 |     0     0     |
سلام امیواریم گوش شنوایی باشد و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها ارتقا یابد


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد