درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10781صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 02:20
تمامی کارکنان بانک باید همیار روابط عمومی باشند
برای نیل به اهداف عالیه بانک مهر اقتصاد و کسب بیشترین سهم از بازار، باید تمامی کارکنان بانک در سراسر کشور همیار روابط عمومی باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: روز جهانی ارتباطات مناسبتی است که باعث می شود به زندگی اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که ارتباطات از مهم ترین خصیصه های زندگی اجتماعی می باشد و عاملی است که انسان ها عمیقاً به آن نیاز دارند.

 

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد فعالیت های روابط عمومی بانک را به لحاظ راهبردی، مناسب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه کسب و کار روابط عمومی نباید تنها محدود به کارکنان آن و همیاران باشد چرا که با ارائه آموزش های لازم، تمامی هفت هزار همکار بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور می توانند همیار روابط عمومی باشند.

 

دکتر نتاج با تاکید بر شناسایی ابزارهای تبلیغاتی و کانال های ارتباطی اثربخش و استفاده اثر بخش از آنها، افزود: در این¬صورت سریعتر به نتیجه دلخواه رسیده و ارتباط موثری با مخاطب برقرار می کنیم و نتیجه همه این اقدامات منجر به رشد مضاعف بانک مهر اقتصاد در صحنه اقتصاد کشور می شود.

 

وی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی در برندسازی بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری اسلامی، خاطر نشان کرد: التزام به بانکداری اسلامی از نقاط قوت بانک مهر اقتصاد است از اینرو باید به عنوان یک وجه تمایز بر روی آن تکیه کنیم

 

. دکتر نتاج با بیان اینکه تداوم فعالیت بانک باید اولین دغدغه کارکنان باشد، ادامه داد: باید در هر شرایطی باید انسجام سازمانی حفظ شود و با پرهیز از حاشیه ها و با رویکرد مدیریت هزینه ها از مناسب ترین روش ها در فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی خود استفاده کنیم.

 

دکتر نتاج با بیان اینکه جهانی شدن با تقویت ارتباطات محقق می شود، ادامه داد: جهانی شدن به منزله بلوغ انسان ها است و به لحاظ جامعه شناختی با جهانی سازی که خواسته استعمار است تفاوت بسیاری دارد، از اینرو چنانچه جوامع بشری به سمت جهانی شدن حرکت کنند، قطعا شاهد نتایج بهتری در زندگی انسان ها خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر کار برنامه ریزی شده، ابراز داشت: باید به مسیری که در آن حرکت می کنیم اعتقاد داشته باشیم و هر کس در هر جایی که قرار دارد کارها را به نحو احسن انجام دهد در غیر اینصورت نه تنها به نتایج آرمانی نمی رسیم بلکه در فعالیت های روزمره نیز دچار اشکال می شویم.

 

در ادامه این نشست، منصور شیخ الاسلامی – سرپرست اداره کل روابط عمومی- با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اسلام به تشریح رویکردهای روابط عمومی در سال جدید پرداخت و گفت: توسعه برنامه های پژوهشی و علمی، مدیریت برند، توجه به مسئولیت های اجتماعی، توسعه ارتباطات برون سازمانی، توسعه مدیریت مشارکتی، نظارت مستمر بر عملکرد استان ها، مدیریت هزینه ها و بودجه و توسعه تعاملات درون سازمانی به ویژه با سایر معاونت ها از اهم برنامه های اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در سال جاری هستند.

منبع: آی بی نیوز

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد