درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10817صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 06:15
در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان
روابط عمومی بانک پاسارگاد ایزو 10004:2012 گرفت
دریافت استاندارد ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان توسط روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، نشان‌دهنده توجه ویژه و نگاه خاص این بانک به مشتریان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این مطلب گفت: بانک ‌پاسارگاد در راستای اعتقاد خود مبنی بر این که "مشتری ذات بانک است"، اقدامات موثری را برای جلب رضایت این عزیزان، در قالب مشتری‌مداری، ارایه خدمات و محصولات جدید، نوآوری، برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمع‌آوری و بهره‌مندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام نظرسنجی‌های مختلف از جامعه مشتریان به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده، اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، جمع‌آوری بازخوردهای مشتریان در زمینه‌های مختلف و غیره انجام داده‌است

وی ادامه داد: انجام ممیزی‌های لازم توسط نمایندگی شرکت ACS انگلستان در خصوص اقدامات موثر بانک‌پاسارگاد در جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای افزایش اثربخشی و تمدید استانداردISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ برای سومین دوره متوالی، شاهد و گواه نگاه ویژه و متفاوت این بانک و روابط‌عمومی، به مشتریان است. تا جایی که ما از شعار "حق با مشتری‌است" عبور کرده و شعار "مشتری ذات بانک است" را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم

گفتنی است بانک ‌پاسارگاد از طریق مرکز اطلا‌ع‌رسانی خود به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و سیستم بازخورد در سایت به نشانی  www.bpi.ir آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان گرامی است.

 

منبع: روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد