درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10916صفحه نخست » چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 02:11
مطالعه تجربی کارامد عناصر آمیخته ی بازاریابی در صنعت بیمه
هدف این مقاله جلب توجه به سمت اهمیت عناصر آمیخته ی بازاریابی در ایجاد درآمد حق بیمه و حجم کسب و کار بیمه در صنعت بیمه می باشد. به ویژه این مقاله به دنبال توصیف اهمیت دسته بندی شده عنصر ارتباط آمیخته ی بازاریابی مورد نظر می باشد: تبلیغات تجاری، فروش شخصی، پیشبرد فروش، تبلیغ و روابط عمومی ، حمایت مالی و بازاریابی مستقیم در بهبود ارائه خدمات سازمان های بیمه قابل تحسین تصور می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  هدف این مقاله جلب توجه به سمت اهمیت عناصر آمیخته ی بازاریابی در ایجاد درآمد حق بیمه و حجم کسب و کار بیمه در صنعت بیمه می باشد. به ویژه این مقاله به دنبال توصیف اهمیت دسته بندی شده عنصر ارتباط آمیخته ی بازاریابی مورد نظر می باشد: تبلیغات تجاری، فروش شخصی، پیشبرد فروش، تبلیغ و روابط عمومی ، حمایت مالی و بازاریابی مستقیم در بهبود ارائه خدمات سازمان های بیمه قابل تحسین تصور می شود.این مقاله توصیه می کند که استفاده کارامد از عناصر آمیخته ی بازاریابی به شما کمک می کند اطلاعات را فراهم آورید، آگاهی بیشتری ایجاد کنید، ادراکات و دیدگاه ها را تغییر دهید، تصویر صنعت و وفاداری برند را ایجاد کنید.

 

واژگان کلیدی:  آمیخته ی بازاریابی، صنعت بیمه

 

مقدمه:
سازمان ها در مورد آنچه انجام میدهند، با مشتریان موجود و احتمالی ارتباط برقرار می کنند. در زیر بخش بیمه ارتباط بازاریابی بسیار مهم و در عین حال چالش برانگیز است. دلیل آن اینست که ماهیت ناملموس خدمات بیمه نقشی سرنوشت ساز و چالش برانگیز در متقاعد ساختن مشتریان نسبت به آموزش محصولات بیمه ایفا می کند. عناصر آمیخته ی ارتباط بازاریابی در حیات بسیاری از کسب و کارها بسیار مهم هستند، آنها به حرکت عرضه های بازار (کالا، خدمات، و ایده ها و غیره) از تولیدکنندگان/فروشندگان به مصرف کننده ی نهایی کمک می کند. اما استراتژهای بازاریابی که علاوه بر تولید فروش به ساخت روابط تاکید دارند بازاریابان را مجبور خواهند کرد تمام عناصر در آمیخته ی ارتباط بازاریابی را در نظر بگیرند (Marcommwise, 2006).
امروزه در دوره ی که در آن واژه ی یکپارچگی برای بیان فعالیت های مرتبط با بازاریابی و ارتباطات استفاده می شود و بازاریابی شرکتی به عنوان مهمترین توسعه بعدی در حال ظهور است(Balmer and Gray, 2003)  و بازاریابی روابط الگوی ارجح می باشد (Gronross, 2004). رویکرد بازاریابی همه جانبه برای خدمات نیازمند بازاریابی خارجی است که با تعامل شرکت به عنوان یک کل با مشتریان بر حسب محصول ، قیمت، شبکه ی توزیع و فعالیت های تبلیغاتی، و نیز سایر سهامداران مواجه است (Lancaster and Reynolds, 2004) . به گفته ی فیل (2005) ارتباطات بازاریابی باید فعالیتی مخاطب محور می‌باشد، مهم است که پیام براساس درک شرکت از نیازها و نیز مخاطبین باشد. ارتباطات بازاریابی برای موفقیت باید در رفتار و نیازهای پردازش اطلاعات و نیز شیوه ی مخاطب هدف ریشه داشته باشد.

 

نویسندگان :

حسین‌علی سلطانی

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
بابک زردلانی
سیامک دانایی فر

دانلود فایل pdf مقاله

منبع: TMBA

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد