درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11135صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 17 فروردین 1401 - 08:59
معرفی کتاب/ تجدید نظر در اعتبار: چگونه روابط عمومی، از بازاریابی و تبلیغات در رسانه های جدید جهانی پیشی گرفته است
روابط عمومی دیگر تشریفات غیر ضروری نیست. بلکه یک ضرورت استراتژیکی مهم تر از تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در رقابت شما است. این مسئله در مورد اینکه چه شما دارای یک شرکت چند میلیارد دلاری قدیمی یا یک شرکت تازه تاسیس بی پول هستید، صدق می کند.
  

معرفی کتاب/ تجدید نظر در اعتبار: چگونه روابط عمومی، از بازاریابی و تبلیغات در رسانه های جدید جهانی پیشی گرفته است

نوشته فریزر پی سیتل و جان دورلی (Fraser P. Seitel and John Doorley)

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ترجمه مریم میرعبدالحق-روابط عمومی دیگر تشریفات غیر ضروری نیست. بلکه یک ضرورت استراتژیکی مهم تر از تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در رقابت شما است. این مسئله در مورد اینکه چه شما دارای یک شرکت چند میلیارد دلاری قدیمی یا یک شرکت تازه تاسیس بی پول هستید، صدق می کند.

 

کتاب تجدیدنظر در اعتبار، روابط عمومی استاد فریزر سیتل و جان دورلی بنیانگذاران آکادمی ارتباطات برتر و رهبری در جانسون و جانسون،، یک مجموعه جدید و جذاب از مطالعات موردی را بررسی می کند که شامل نشت نفت BP و راه اندازی CitySlips است تا بایدهای روابط عمومی و نه رسانه های جدید دنیا را در هر حوزه ای جمع آوری کند و شهرت استاندار و مدیریت بحران را پوشش دهد.

 

همچنین آنها نشان می دهند که چگونه شرکت های تازه تأسیس و سازمان های تثبیت شده، از قدرت بیانات شفاهی استفاده می کنند تا مشاغلی را شروع کنند که قبلاً هرگز شبیه آنها وجود نداشته است. این یک زنگ خطر است برای دو افسانه صنعت یعنی متخصصان روابط عمومی و کارآفرینان، مدیران اجرایی و هر کسی که وظیفه دارد سازمان خود را به جهان معرفی کند.
 

درس های رسانه ای جدید شامل:
• به یاد داشته باشید که تحقیقات ارزان تر و مهم تر از همیشه هستند.
• اجازه ندهید که کامل بودن دشمن خوب بودن شود- ایده خود را قبل از هر شخص دیگری جرایی کنید.
• درباره رسانه های اجتماعی که باعث می شود شما رسانه های سنتی را فراموش کنید، هیجان زده نشوید.
• در بحران ها، شما هرگز خارج از صحنه نیستید.
• هرگز دروغ نگویید، هرگز ناله و شکایت نکنید، و هرگز سعی نکنید که آینده را پیش بینی کنید!
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد