درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:18   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12243صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 مرداد 1393 - 05:34
روابط‌عمومی‌ها مسؤول ایجاد هویت سازمانی هستند
رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی‌ها را مسؤول ایجاد، حفظ و ارتقای هویت سازمانی دانست و گفت: این مهم با همکاری بخش‌های مختلف سازمان و بویژه، حمایت مدیر ارشد ممکن است.
  

روابط‌عمومی‌ها مسؤول ایجاد هویت سازمانی هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید غلامرضا کاظمی دینان که در تبیین اهمیت یکی از کارگاه‌ه‌های عملی این کنفرانس با عنوان « روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی» سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: عوامل مختلفی در شکل‌گیری هویت سازمانی مؤثر هستند و بسته به ماهیت و نوع فعالیت سازمان، ساختار تشکیلاتی، جایگاه مشتری در سازمان و عوامل محیطی به همراه ارزش‌های سازمانی، هویت سازمانی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی، مجوعه‌ای از بایدها و نبایدهای هویت سازمانی تشریح و وظایف روابط‌عمومی‌ها در این زمینه طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت ادامه داد: هویت سازمانی، مقدمه‌ای برای ساخت تصویر سازمانی است.

این مدرس دانشگاه افزود: بدون آشنایی دقیق با مباحث ایجاد و دستیابی به هویت سازمانی، امکان ساخت تصویری مناسب از سازمان، نزد افکار عمومی ممکن نخواهد بود.

کاظمی دینان با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها مسؤولیت‌های سنگین و مهمی در سازمان‌ها بر عهده دارند افزود: اگر روابط‌عمومی در سازمانی جدی گرفته نشود اولین مقصر مدیر روابط‌عمومی و کارشناسان آن هستند چرا که نتوانسته‌اند نقش و کارآمدی این فن، هنر و علم را به مجموعه خود معرفی و به اثبات برسانند.

رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی از علاقمندان به حضور در این کنفرانس خواست به سایت http://www.i-pr.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است برگزاری کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات، در دومین کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.


منبع: دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد