درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12540صفحه نخست » گفتگوشنبه، 18 مرداد 1393 - 08:27
روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ایجاد بالندگی سازمان دارد
منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی: - منصوری در گفتگوی اختصاصی با شارا به نقش بسیار مهم روابط عمومی در بالندگی سازمان اشاره کرد و گفت:" روابط عمومی نقش چشم را برای مدیر سازمان ایفا می کند در نتیجه یک روابط عمومی خوب می تواند سازمان را به سمتی ببرد که مردم از آن سازمان رضایتمندی داشته باشند. بنابراین روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ایجاد بالندگی سازمان دارد."
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- منصوری در گفتگوی اختصاصی با شارا به نقش بسیار مهم روابط عمومی در بالندگی سازمان اشاره کرد و گفت:" روابط عمومی نقش چشم را برای مدیر سازمان ایفا می کند در نتیجه یک روابط عمومی خوب می تواند سازمان را به سمتی ببرد که مردم از آن سازمان رضایتمندی داشته باشند. بنابراین روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ایجاد بالندگی سازمان دارد."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا) «عباسعلی منصوری» نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به نقش دوگانه روابط عمومی اشاره کرد و گفت:" خیلی از سازمان ها نقاط کوری دارند که مدیران و مسئولین آنها نمی توانند این نقاط را ببینند. روابط عمومی نقش دوگانه ای دارد که شامل نقش درون سازمانی و برون سازمانی است. درنتیجه این روابط عمومی است که می تواند این نقاط کور درون سازمانی یا برون سازمانی را با نظر سنجی و بررسی به مدیر منتقل کند و مدیر نیز بر اساس آن متوجه شود که راه را اشتباه می رود و آن را تصحیح کند."


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی نقش رابط را بین مردم و سازمان ایفا می کند، اظهار داشت:" به طور کلی روابط عمومی ها در جهان چه در سازمان های دولتی و در بخش خصوصی، تولیدی، خدماتی و غیر خدماتی، در اصل نقش رابط بین مردم و سازمان را ایفا می کنند و اگر بتوانند این نقش را به خوبی ایفا کنند، می توانند خواسته های مردم را به سازمان انتقال دهند و برنامه های سازمان را نیز به مردم بازگو کنند."


وی افزود:" روابط عمومی ها در اصل نقش بسیار حساسی دارند و اگر نقش خود را به خوبی ایفا کنند سازمانی پویا و بالنده خواهیم داشت و اگر نتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، قطعاً سازمان دچار مشکل خواهد شد."


«منصوری» به اهمیت روابط عمومی در بحث تکریم روابط عمومی، عنوان کرد:"در بحث تکریم ارباب رجوع برخی از سازمان های اداری، روابط عمومی قوی و برخی ضعیف هستند. به عنوان مثال فردی که در هر پستی خدمتگذار می شود، اگر نقش خود را پذیرفت و وظیفه خود یعنی احترام و تکریم ارباب رجوع را دانست، می تواند آن سازمان را موفق کند. اما اگر فردی نقش خود را نپذیرد یا نتواند ارتباط برقرار کند، آن فرد به سازمان آسیب می رساند. در روابط عمومی هم اینگونه است اگر فردی که در روابط عمومی خدمت می کند نقش خود را بپذیرد و حداکثر تلاش را در ایفای نقش خود کند، می تواند اثر گذار و مفید باشد."
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد