درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13037صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 11 شهریور 1393 - 09:33
پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و شصت و دومین سالگرد تاسیس بانک
پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و شصت و دومین سالگرد تاسیس بانک
  

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و شصت و دومین سالگرد تاسیس بانک

مشتریان و سهامداران ارجمند
با سلام و تحیت؛
اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره محترم و کارکنان سختکوش، در شصت و دومین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران، فرصت را مغتنم شمرده، مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به مشتریان و سهامداران بانک ابراز می دارم .


ارایه خدمات بانکی توسط بانک صادرات ایران از سال ١٣٣١ آغاز شد. پس از آن بانک جهت کسب موفقیت و جلب رضایت مشتریان بی وقفه تلاش کرده است و در حال حاضر در مقایسه با بانک های ایرانی وسیع ترین شبکه شعب را در داخل و خارج از کشور دارا است.


هم اکنون بانک صادرات ایران مالکیت ٢ بانک مستقل در خارج از کشور شامل بانک صادرات plc لندن و بانک صادرات تاشکند و همچنین سه بانک مشترک شامل فیوچر بانک بحرین، آرین بانک افغانستان، Honor bank بلاروس را در اختیار دارد و علاوه بر این شعب بانکی متعلق به این بانک در خاورمیانه، اروپا و آسیا بالغ بر ٢٢ واحد می باشد.


بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی و سابقه ای که دارد از مشتریان زیادی برخوردار است . به منظور تسریع در فرآیند ارایه خدمات و دسترسی آنها به خدمات نوین بانکی، کلیه شعب به سیستم online سپهر(سیستم پردازش هوشمند رایانه ای) مجهز شده اند و این بانک، بیش از ٥٣ میلیون حساب online برای مشتریان خود افتتاح، ٤٤ میلیون انواع کارت الکترونیکی و اعتباری برای مشتریانش صادر نموده و با در اختیار داشتن ٤٤٣٠ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در اقصی نقاط کشور، ٤٣٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی (pos) سهم بسزایی در ارتقاء کمی وکیفی خدمات نوین بانکی داشته و گام های موثری در تحقق اهداف دولت الکترونیک برداشته است. مشتریان این بانک با استقبال زیاد از جدیدترین خدمات این بانک؛ شامل بانکداری اینترنتی و همراه بانک استفاده می نمایند و ارتقای کمی و کیفی خدمات نوین در بانک ما هدفی است که کلیه مدیران و کارکنان به آن الزام دارند.


بانک صادرات ایران پس از خصوصی شدن تغییرات اساسی در جهت چابک تر شدن و سودآوری بیشتر به وجود آورد. که از آن جمله می توان به ادغام شعب کم بازده، تغییر و تحول در ساختار بانک به منظور کارایی بیشتر، مهندسی مجدد فرآیندها، مدیریت ریسک و رتبه بندی اعتباری مشتریان ، افزایش بازدهی منابع انسانی، گسترش شعب جدید و واحدهای تابعه در نقاط مختلف دنیا، تنوع بخشیدن به محصولات و خدمات اشاره کرد.


مایلم تشکر صمیمانه خود را به تمامی کسانی که در بنیان و توسعه بانک در راستای موقعیت برترش در سیستم بانکداری ایرانی یاری نموده و همچنین کسانی که به بانک صادرات ایران بعد از گذشت شصت و دو سال ایمان و باور دارند، ابراز نمایم و به سهامدار عزیز اطمینان می دهم با توجه به پتانسیل و ظرفیت های که این بانک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی شده داراست می تواند چالشها را از پیش رو بردارد و فرصت ها و افق های جدیدی جهت توسعه و گسترش، فعالیت ها خود در آینده ترسیم نماید.
محمد رضا پیشرو

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد