درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13038صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 11 شهریور 1393 - 10:58
تاکید یک استاد ارتباطات: برنامه ریزی سرلوحه کار روابط عمومی ‏ها باشد
دکتر محمودرضا مرتضوی با اشاره به این که در حال حاضر نسبت به گذشته فارغ ‏التحصیلان بیشتری در روابط عمومی‏ های استان مشغول به کار شده ‏اند، اظهار داشت: خوشبختانه بخش ‏هایی همچون ارتباط با رسانه در روابط عمومی ‏های استان یزد فعال شده است، اما آن چیزی که قابل مشهود می ‏باشد عدم برنامه‏ ریزی منسجم در روابط عمومی‏ های استان یزد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد یار علوم ارتباطات دانشگاه علوم و تحقیقات یزد معتقد است که بخش برنامه ‏ریزی باید بیش از این در واحدهای روابط عمومی ‏های استان یزد مورد توجه قرار گیرد.


دکتر محمودرضا مرتضوی با اشاره به این که در حال حاضر نسبت به گذشته فارغ ‏التحصیلان بیشتری در روابط عمومی‏ های استان مشغول به کار شده  ‏اند، اظهار داشت: خوشبختانه بخش ‏هایی همچون ارتباط با رسانه در روابط عمومی ‏های استان یزد فعال شده است، اما آن چیزی که قابل مشهود می ‏باشد عدم برنامه‏ ریزی منسجم در روابط عمومی‏ های استان یزد است.


به گفته وی، تصور و طراحی وضعیت مطلوب و یافتن و پیش ‏بینی کردن راه‏ ها و وسایلی که نیل به آن را میسر می‏ سازد از اهداف برنامه ‏ریزی در روابط عمومی‏ به شمار می ‏رود.


وی ادامه داد که برنامه ‏ریزی فرآیندی دارای مراحل مشخص و به هم پیوسته برای تولید خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات است.


این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به این که روابط عمومی ‏ها برای رسیدن به اهداف خویش نیاز به برنامه‏ ریزی دارند، تصریح کرد: برنامه‏ ریزی را می ‏توان از این جنبه برنامه ‏ریزی کوتاه‏ مدت (برنامه ‏ریزی عملیاتی و تاکتیکی)، برنامه‏ ریزی میان مدت و برنامه‏ ریزی بلند مدت دسته‏ بندی نمود.

 

مرتضوی افزود: همچنین برنامه ‏ریزی سالانه، دراز مدت و استراتژیک را مورد اشاره قرار داده ‏اند. توجه به این تقسیم‏ بندی در هر سازمانی به خصوص برای واحد روابط عمومی ضروری به نظر می ‏رسد. وی تأکید کرد: نیاز شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، امروزه در سازمان ‏ها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد