درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13898صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 5 آبان 1393 - 09:38
چهارمین همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتری در مشهد مقدس برگزار شد
در نخستین روز این همایش ، محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان این بانک در سخنان خود ، ضمن تبیین هویت اقتصادی بانک کشاورزی و نقش و ماموریت آن در بخش کشاورزی ، خواسته های مشتریان از شعب را تشریح کرد.
  

چهارمین همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتری در مشهد مقدس برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین روز این همایش ، محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان این بانک در سخنان خود ، ضمن تبیین هویت اقتصادی بانک کشاورزی و نقش و ماموریت آن در بخش کشاورزی ، خواسته های مشتریان از شعب را تشریح کرد.


وی همچنین با اشاره به شرایط بازار امروز و چالش های پیش روی مدیریت عمومی شعبه ، شناسایی نقاط قوت و ضعف ، تجهیز منابع وصول مطالبات را از مواردی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.


فرهاد فنودی مدیرشعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی نیز در سخنان خود ، فرآیند مشتری مداری و دلایل حرکت سازمان ها به سوی سرمایه گذاری برای مدیریت ارتباط با مشتری را تشریح کرد.


براساس این گزارش، معرفی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) از سوی مرجان فرداد معاون اداره کل ارتباط با مشتریان ، سخنرانی سعید چهره گشا معاون اداره کل تحقیق و توسعه درباره اقدامات و فعالیت‏های این اداره کل ، همچنین تشکیل دو کارگاه آموزشی پیرامون نقاط قوت و ضعف بانک کشاورزی در مقایسه با سایر بانک ها (در زمینه ارتباط با مشتری ، تجارب موفق در ارتباط با مشتری و نحوه مشعوف سازی مشتری و وفادار کردن مشتری جزو برنامه های نخستین روز این همایش بود.


دومین روز همایش با سخنرانی دکتر علی رضا حدادیان استاد دانشگاه فردوسی مشهد درباره بازاریابی بانکی آغاز شد و عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل بانکداری خرد به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخت و برنامه های این اداره کل را در حوزه فروش خدمات الکترونیکی تشریح کرد.
سخنرانی محمد معماران معاون اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی ، ارائه نتایج کارگاه های آموزشی از سوی نمایندگان این کارگاه و قدردانی از روسای شعب برتر شرکت کننده در همایش در زمینه ارتباط با مشتری ، دیگر بخش های دومین روز همایش را تشکیل می داد.


این گزارش می افزاید ، همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی با حضور روسا و معاونان برخی از ادارات مرکزی ، مدیران شعب بانک در استان‌های خراسان رضوی و شمالی ، روسا و بانکداران شعب استان‌های خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی طی روزهای سوم و چهارم آبان در مشهد برگزار شد.


منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد