درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 15:10   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13992صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 9 آبان 1393 - 11:47
کاربران بانکداری تلفن همراه تا سال 2017 چهار برابر می شوند
بیش از 80 میلیون نفر از مردم شرق میانه و آفریقا تا سال 2017 به کاربران بانکداری تلفن همراه تبدیل می شوند. کاربران بانکداری تلفن همراه شرق میانه و آفریقا تا سال 2017 به چهار برابر یعنی حدود 82.1 میلیون کاربر تبدیل خواهند شد. این گزارش همه آنچه که شما در مورد بانکداری تلفن همراه می خواهید مانند چالش های، فرصت ها و چگونگی راهنمایی استفاده از آن را نشان می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از 80 میلیون نفر از مردم شرق میانه و آفریقا تا سال 2017 به کاربران بانکداری تلفن همراه تبدیل می شوند. کاربران بانکداری تلفن همراه شرق میانه و آفریقا تا سال 2017 به چهار برابر یعنی حدود 82.1 میلیون کاربر تبدیل خواهند شد. این گزارش همه آنچه که شما در مورد بانکداری تلفن همراه می خواهید مانند چالش های، فرصت ها و چگونگی راهنمایی استفاده از آن را نشان می دهد.

به گزارش شارا به نقل از گروه ترجمه پی آر بنکینگ، تریسی وبر، مدیر عامل سیتی گروپ برای مصرف کنندگان اینترنت و بانکداری تلفن همراه در شمال امریکا می گوید: « یک اتفاق بزرگ نیست که در آینده رخ دهد، بلکه یک اتفاق بزرگ در حال جریان است.»
کاربران بانکداری تلفن همراه خاورمیانه و شرق آفریقا انتظار دارند که تعداد کاربران از 198 میلیون نفر به سرعت بالا رود و تا سال 2017 به 821 میلیون نفر برسد. در طول پنج سال گذشته کشورهای در حال توسعه رشد قابل توجهی در استفاده از فن آوری تلفن همراه را تجربه کرده اند.


بازارهای در حال ظهور نه تنها امکانات جدیدی را برای بانکداری سنتی ارایه می دهند بلکه ظرفیت بالقوه ای را برای تحول در بانکداری پیشنهاد می کنند.
با توجه به تحقیقات جوپیتر، بیش از 1 میلیارد کاربر بانکداری تلفن همراه تا پایان سال 2017 وجود خواهد داشت که در مقایسه با سال جاری چیزی حدود بیش از590 میلیون نفر است. در حالی که پیش بینی 1 میلیارد کاربر در سال 2017 نشان می دهد که کمتر از 15 درصد از مشترکین تلفن همراه، یعنی در حدود نیمی از مشترکین تلفن همراه بدون خدمات بانکی با دسترسی محدود به خدمات مالی سنتی باقی می مانند.


بانکداری تلفن همراه بر کشور توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه تأثیر می گذارد.
برخی از بزرگترین پیشرفت ها در کشورهای در حال توسعه اتفاق می افتد، جایی که بانکداری تلفن همراه گریزی از بانکداری سنتی برای ارایه خدمات به میلیون ها نفر از مشتریانی است که دارای خدمات بانکی تلفن همراه نیستند. در کشورهای توسعه یافته، بانکداری تلفن همراه فاصله عمیقی را نسبت به مدل کسب و کار بانکی ارایه می دهد، با این وجود پتانسیل گسترده ای را نیز به عنوان یک کانال برای محصولات و خدمات جدید و موجود، به ویژه از طریق اعمال نفوذ از داده های بزرگ ارایه می دهد.


محمد انیس چِملی مدیر بازرگانی بخش مخابرات در GEMALTO شرق میانه می گوید:
« انتظار می رود که درآمد صدور صورتحساب تلفن همراه در سراسر جهان در حدود 13 میلیارد دلار تا سال2017 افزایش یابد.»

در همین حال، شرکت تحقیقات تکنولوژی گارتنر پیش بینی کرد که ارزش معامله پرداخت تلفن همراه در سراسر جهان به 235.4 میلیونUSD در سال 2013 خواهد رسید که در مقایسه با سال 2012 افزایش 44 درصدی خواهد داشت یعنی چیزی در حدود 163.1 میلیونUSD . در حالی که تعداد کاربران پرداخت تلفن همراه در سراسر جهان در سال 2013 به 245.2 میلیون نفر می رسندکه 2008 میلیون نفر بیشتر از سال 2012 می باشد.
 

مرجع: پی آر بنکینگ

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد