درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 18:40   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14029صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 11 آبان 1393 - 15:49
فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی در بانک دی منتشر شد
شماره نخست فصلنامه علمی ـ تخصصی "توسعه بانکداری و مالیه اسلامی" از سوی بانک دی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این فصلنامه که با هدف ترویج و توسعه بانکداری و مالیه اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است، علاوه بر انتشار سه مقاله تخصصی، گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام دکتر سید عباس موسویان درباره خرید دین انجام شده است.

همچنین مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت انتشار این فصلنامه عنوان کرده است: «بانک دی به عنوان عضوی فعال از نظام بانکی کشور که باوری عمیق به ضرورت، کارکردها و پویایی بانکداری اسلامی دارد و "دانش محوری" را مولفه‌ای مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک تدبیر راهبردی می‌انگارد، برخود فرض می‌داند که رویکرد دانش بنیان خویش را در مدیریت برنامه‌های مختلف سازمانی، مزیّن به نگاه علمی به بانکداری و مالیۀ اسلامی کند و در این عرصه گامی هرچند کوتاه بردارد.»

دکتر احمد شفیع‌زاده خاطرنشان تاکید کرده است: «باور ما این است که تلاش علم مدارانه مبتنی بر ارزش‌های اسلامی در عرصۀ فعالیت‌های اقتصادی و بانکی، افزون بر خلق برکت در فعالیت‌ها و ارتقاء اثربخشی بانک، موجب خلق ارزش‌هایی نوین برای ذی‌نفعان بانک خواهد شد.»

وی ابراز امیدواری کرده است که همراهیِ بانک دی، به مثابه یک بانک ارزش‌آفرین در انتشار فصلنامۀ توسعۀ بانکداری و مالیۀ اسلامی که حاصل مشارکت گروهی از صاحب‌نظران و فعالان علمی و دغدغه‌مند این حوزه است به عنوان گامی کوچک در ایفای مسئولیت اجتماعی بانک دی، مورد قبول جامعۀ دانشگاهی و حرفه‌ای کشور و سایر خوانندگان واقع شود.

"نقش سیستم مالی اسلامی در رشد و توسعه اقتصادی" به قلم دکتر حسن گلمرادی، "برخی چالش‌های بانکداری و تأمین مالی شریعت در ایران" به قلم دکتر یداله دادگر و "نگرشی سیستمی به عملکرد نظام بانکی کشور طی سه دهه اخیر" به قلم دکتر محمود روزبهان" عناوین سه مقاله این شماره فصلنامه هستند.

در شماره نخست فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی که با همکاری معاونت طرح و توسعه و اداره کل روابط عمومی بانک دی در ۶۴ صفحه منتشر شده است، مطالب دیگری از جمله معرفی عقد مرابحه، آشنایی با موسسات بیمه اسلامی (تکافل) در مالزی و اخبار مرتبط با بانکداری اسلامی در بانک دی دیده می‌شود.

این نشریه که فعلا به صورت درون سازمانی منتشر می‌شود به صاحب امتیازی بانک دی، مدیرمسئولی دکتر عظیم نوید تهرانی معاون طرح و توسعه بانک دی، سردبیری حسن گلمرادی مدرس دانشگاه شهید بهشتی و دبیر اجرایی ابراهیم صفرلکی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


منبع: اخبار بانک

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد