درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14112صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 18 آبان 1393 - 16:40
روابط عمومی و رسانه؛ دو بال دانش ارتباطات
سردبیر روزنامه "صنعت ما" در گفتگوی اختصاصی با شارا: - سردبیر روزنامه "صنعت ما" در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا، روابط عمومی و رسانه را مانند دو بال دانش ارتباطات دانست و تصریح کرد: « وقتی از دانش ارتباطات صحبت می کنیم، باید به این دوبال یعنی دانش روزنامه نگاری و روابط عمومی توجه کنیم. دانش ارتباطات نمی تواند تا زمانی که این دوبال هماهنگ با یکدیگر کار نکنند و پرواز خوبی را برای این علم داشته باشند، اوج بگیرد.»
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سردبیر روزنامه "صنعت ما" در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا، روابط عمومی و رسانه را مانند دو بال دانش ارتباطات دانست و تصریح کرد: « وقتی از دانش ارتباطات صحبت می کنیم، باید به این دوبال یعنی دانش روزنامه نگاری و روابط عمومی توجه کنیم. دانش ارتباطات نمی تواند تا زمانی که این دوبال هماهنگ با یکدیگر کار نکنند و پرواز خوبی را برای این علم داشته باشند، اوج بگیرد.»


ناصر بزرگمهر افزود: «در کشور ما نیز از نظر علمی و دانشگاهی در دوره های کارشناسی تا دو سال اول تمامی واحدهای درسی مشترک است و در نهایت در دانشگاه انتخاب می کنیم که به کدام شاخه یعنی روزنامه نگاری و یا روابط عمومی بپیوندیم.»


سردبیر روزنامه "صنعت ما" اظهار داشت: «در حوزه اجرایی نیز در کار روابط عمومی نیز به طور طبیعی می بینیم که خبرنگارانی از وزارتخانه ها به روابط عمومی می پیوندند و افرادی از روابط عمومی ها نیز به رسانه ها و مطبوعات کشور ملحق می شوند. در نتیجه این مسئله نشان می دهد که این دو حوزه بیش از اندازه در هم تداخل دارند و در هم تنیده شده اند.»


بزرگمهر با بیان اینکه افرادی در هر دو حوزه موفق هستند که بتوانند روابط مناسبی را برقرار کنند، گفت: به دلیل اینکه روابط عمومی و رسانه تا این اندازه به هم نزدیک هستند، ناچار هستیم تعامل بین این دو را به یک تعامل مناسب برسانیم و هر حوزه ای وظایف خود را بدرستی انجام دهد بدون اینکه به حوزه دیگری به اصلاح باج دهد.»


وی با اعتقاد بر اینکه نمایشگاه مطبوعات، فرصت طلایی برای ارتباط بیشتر روابط عمومی ها و رسانه ها است، عنوان کرد: «نمایشگاه مطبوعات یک فرصت طلایی برای این است که روابط عمومی ها و رسانه ها با یکدیگر مرتبط شوند و اگر آشنایی با هم ندارند این شناخت به وجود آید. اگر روابط عمومی ها بتوانند با توانمندی های رسانه های مکتوب یعنی روزنامه، هفته نامه و مجلات آشنا شوند و رسانه های مکتوب نیز بتوانند با کمک روابط عمومی ها ببیند در کجا می توانند خود را مطرح کنند، می توانند خوراک اولیه خود را از طریق روابط عمومی هایی که در این نمایشگاه مستقر هستند شناسایی کند.»
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد