درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 18:32   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14115صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 18 آبان 1393 - 20:03
روابط عمومی ها برای مردم ایجاد اطمینان می کنند
معاون مطبوعاتی وزیر پیشین ارشاد در گفتگوی اختصاصی با شارا: - شبان شهیدی در حاشیه بازدید از غرقه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شارا با بیان این مطلب تصریح کرد: « روابط عمومی ها در مردم ایجاد اطمینان می کنند. مردم برای اینکه ارتباط برقرار کنند در ابتدا باید اعتماد کنند یکی از دلایلی که در کشورهایی نظیر کشور ما مردم حرف دل خود را به رسانه ها نمی زنند همین است.»
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبان شهیدی در حاشیه بازدید از غرقه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شارا با بیان این مطلب تصریح کرد: « روابط عمومی ها در مردم ایجاد اطمینان می کنند. مردم برای اینکه ارتباط برقرار کنند در ابتدا باید اعتماد کنند یکی از دلایلی که در کشورهایی نظیر کشور ما مردم حرف دل خود را به رسانه ها نمی زنند همین است.»


شهیدی با بیان اینکه رسانه ها شناخت درستی از مطبوعات ندارند، گفت: «رسانه ها شناخت درستی از مخاطب ندارند و روابط عمومی ها در چنین موقعیت هایی است که می توانند از طرف مردم جلب اطمینان کنند.»


وی افزود: «نمایشگاه مطبوعات در وهله اول به آشنایی مردم با مطبوعات کمک می کند و در وهله دوم شناساندن و مشکل بودن کار مطبوعاتی را به مسئولان دولتی و حکومتی برای تامین امنیت بیان در جامعه نشان می دهد.»


شهیدی روابط عمومی را جزو لاینفک رسانه ها دانست و اظهار داشت: «روابط عمومی یک دور تسلسل با رسانه ها دارد و نمی توان گفت که جدا از رسانه است. رسانه ها باید از طریق روابط عمومی اهداف خود را تبیین و نیازسنجی کنند و در نهایت به مردم انتقال دهند.»
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد