درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14271صفحه نخست » گزارشپنجشنبه، 29 آبان 1393 - 03:43
گزارش برگزاری سمینار تخصصی مهارت های ارتباطی و ارتباط موثر
در این سمینار به مهارت های ارتباط مؤثر و هوش هیجانی پرداخته شد که اهداف رفتاری آن شامل تعریف تعارض و مدیریت آن، ارتباط و تفاوت آن با ارتباط مؤثر، هوش هیجانی و فرآیند شکل گیری آن، پیامدهای نبود ارتباط مؤثر و سبک ها و مدل های ارتباطی است. در نهایت به چهار نوع سبک ارتباطی بصری، سمعی، لمسی و منطقی نیز اشاره شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار تخصصی مهارت های ارتباطی و ارتباط مؤثر با حضور «دکتر محمد سعید کاویانی»، 26 آبان ماه سال جاری به همت کارگزار روابط عمومی در محل هتل ارم برگزار شد.


در این سمینار به مهارت های ارتباط مؤثر و هوش هیجانی پرداخته شد که اهداف رفتاری آن شامل تعریف تعارض و مدیریت آن، ارتباط و تفاوت آن با ارتباط مؤثر، هوش هیجانی و فرآیند شکل گیری آن، پیامدهای نبود ارتباط مؤثر و سبک ها و مدل های ارتباطی است. در نهایت به چهار نوع سبک ارتباطی بصری، سمعی، لمسی و منطقی نیز اشاره شد.


مطالب ذکر شده:
• مهمترین انتظارات مشتریان: احترام، سرعت و دقت، ریشه یابی مشکل، ظاهر «آراسته، مرتب، منظم و تمیز»، دستیابی مشتریان به رده های بالاتر، حفظ رابطه متقابل، کیفیت خدمات، صداقت و اعتماد، بازی برد برد، «قیمت» و«بهای»، یاری رساندن، اطلاع رسانی.


• تعارض: وضعیت اجتماعی است که در آن دو یا چند نفر درباره موضوع های اساسی مربوط به سازمان با هم توافق ندارند.


• شیوه های حل تعارض: داوری، میانجیگری، مذاکره.


• مذاکره: نوعی تلاش و همکاری بین طرفین است که به منظور رسیدن به اهدافی معین برای کسب بهترین نتیجه لنجام می دهند.


• اهمیت ارتباط: 75 درصد اوقات روزانه ما صرف ارتباط می شود و 75 درصد موفقیت های ما به روابطمان بستگی دارد.


• تعریف ارتباط: فرآیند توانایی انتقال پیام


• مؤلفه های هوش هیجانی: خودآگاهی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت ارتباطات.


• فرآیند شکل گیری و تأثیر گذاری هوش هیجانی: خودآگاهی، مدیریت احساسات و افکار، همدلی و همدردی با دیگران، ارتقاء سطح سلامت روان، برقراری ارتباط مطلوب با مردم.


• شاخصه های هوش هیجانی: خود ابرازی، واقع گرایی، خود آگاهی هیجانی، خود شکوفایی، خوش بینی، شادمانی، تحمل فشار روانی، کنترل تکانش، انعطاف پذیری، مسئولیت پذیری اجتماعی، استقلال، عزت نفس، حل مسئله، همدلی، روابط بین فردی.


• موانع ارتباطات: فقدان برنامه ریزی در ارتباطات، موانع مربوط به پارازیت.


• پیامدهای ارتباط غیرمؤثر: پرخاشگری، احساس ناکامی، کینه جویی و نفرت، اضطراب، خشم و افسردگی.


• چند مدل ارتباطی: تسلیم، سازش، توافق، ارتباط مؤثر.


• خود شناسی: سلطه گری، قانون پذیری، تأثیرگذاری، تغییر پذیری.


• انواع ارتباط: ارتباط سمعی، بصری، لمسی، منطقی.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد