درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14338صفحه نخست » خبر یکشنبه، 1 آذر 1393 - 22:25
گزارش از بررسی وضعیت روابط عمومی در یاسوج/ لزوم تبیین جایگاه روابط عمومی‌ها برای مدیران دستگاه‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی‌های ادارات بویراحمد با داشتن چندین پست سازمانی از این وضعیت گلایه‌مند و خواستار ساماندهی وضعیت کنونی شدند. به گزارش شارا از یاسوج، کارگروه آسیب‌شناسی کارکرد و جایگاه روابط عمومی ادارات بویراحمد با حضور اکثریت مدیران روابط عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی‌های ادارات بویراحمد با داشتن چندین پست سازمانی از این وضعیت گلایه‌مند و خواستار ساماندهی وضعیت کنونی شدند.

 

به گزارش شارا از یاسوج، کارگروه آسیب‌شناسی کارکرد و جایگاه روابط عمومی ادارات بویراحمد با حضور اکثریت مدیران روابط عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

هوشنگ یاری‌پور در این جلسه مظلوم‌ترین دولت را دولت تدبیر و امید خواند و گفت: چندین دولت گذشته خدمات ارزنده‌ای با شرایط نسبتا خوب به جامعه ارائه کردند اما دولت یازدهم با تحریم‌ها، کسری بودجه و ...مواجه بود که انتظار می‌رود رسانه‌ها یاری‌گر دولت باشند.

 

فرماندار بویراحمد از روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید خود را به تجهیزات و دانش روز مجهز کنند و مشکلات را نه تنها در حوزه اداری خود بلکه با مشاهده مشکلی در سطح شهر آن را به مدیر دستگاه مربوطه انعکاس دهند.

 

این مسئول بر لزوم همکاری و تعامل همه‌جانبه روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: با داشتن ارتباط مناسب و سازنده می‌توان نواقصات را بررسی و پیگیری و مشکلات را انعکاس داد.

 

در ادامه این جلسه روابط عمومی‌های دستگاه‌های شهرستان هرکدام به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادهای خود پرداختند.

مسعود نیک‌پی مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ها در ادارات و نهادها را موثر و تاثیرگذار خواند و گفت: انتظار می‌رود روابط عمومی نهادها و ارگان‌ها با داشتن روحیه‌ای خلاق سازمان خود را در راستای رسیدن به اهدافش  یاری کند.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و مشکلات را در حوزه‌های مختلف بررسی و آن‌ها را به مدیر مربوطه ارجاع دهند.

 

عدم چارت سازمانی برای روابط عمومی‌ها

نیک‌پی داشتن چند پست سازمانی برای مدیر روابط عمومی را نوعی معضل برشمرد و گفت: روابط عمومی‌ها حوزه‌ای مجزا هستند که متاسفانه در سطح استان و شهرستان بویراحمد فردی به عنوان روابط عمومی آن اداره منصوب می‌شود که با داشتن چند پست سازمانی حوزه روابط عمومی به آن واگذار می‌شود و کارهای این حوزه در سطح بسیار پایینی انجام می‌شود.

 

این روابط عمومی موفق در بویراحمد تصریح کرد: روابط عمومی پست سازمانی جدا بوده که باید فردی به این حوزه بیاید که توانایی و زمان کافی و وافی برای انجام امور روابط عمومی را داشته باشد.

 

دهقانیان مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر بویراحمد گفت: برای بنده هفت پست اداری به ثبت رسیده که علت آن نبود نیروی انسانی در این حوزه است.

 

جمشید جریده‌نسب مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش بویراحمد با تاکید بر اینکه نیروهای روابط عمومی‌ها تخصصی نیستند، گفت: کسانی که به عنوان مسئول روابط عمومی منصوب می‌شوند از حوزه‌های دیگر هستند که آخرین ماموریت آن‌ها انجام کارهای حوزه روابط عمومی است.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از نبودن امکانات سخت‌افزاری در حوزه روابط عمومی‌ها اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید به امکانات سخت‌افزاری مجهز شوند تا بتوانند به نحو مطلوب انجام وظیفه کنند.

 

لزوم تبیین جایگاه روابط عمومی‌ها برای مدیران دستگاه‌ها

جریده‌نسب گفت: جایگاه روابط عمومی‌ها باید برای مدیران تبیین شود و روابط عمومی را در حد هماهنگی برای برنامه‌هایی از جمله فاتحه‌خوانی، نصب پوستر و بنر و ...ندانند چرا که نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها بسیار بالا است.

 

وی تاکید کرد: چنین جلساتی به صورت مشخص و مداوم برگزار شود تا بتوان خدمات دولت را به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داد.

 

مهدی علیزاده در ادامه با تاکید بر اینکه روابط عمومی پراسترس‌ترین کار دنیا است، گفت: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که باید و شاید از روابط عمومی یاد نمی‌شود و از زحمات نیروهای فعال و زحمت‌کش روابط عمومی‌ها صحبت نمی‌شود.

 

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در استان و سطح شهرستان‌ها  روابط عمومی‌ها را در حد عکس گرفتن و نسب پوستر می‌دانند.

 

علیزاده از روابط عمومی‌ها به عنوان دست راست مدیران یاد کرد و گفت: اگر مدیری در کنار خود مدیر حراست، معاونت‌ها را می‌نشاند باید جایگاهی هم برای روابط عمومی در نظر بگیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در حوزه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد مشکل خاصی نداریم و خوشبختانه مدیرعامل این شرکت توجه و عنایت خاصی به حوزه روابط عمومی دارد، گفت: اگر روابط عمومی وظیفه خود را نمی‌داند ایراد از مدیران است وظیفه روابط عمومی تکریم ارباب رجوع، ایجاد هماهنگی بین دستگاهی، برگزاری جلسات، همایش‌ها و ... بوده است.

 

حضور  انگشت شمار روابط‌ عمومی‌های کهگیلویه بویراحمد در همایش‌های کشوری

سیدرضا رفیعی مدیر روابط عمومی شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی‌ها باید با افکارسنجی، مستندسازی، عکاسی آگاه باشند.

 

مدیر روابط عمومی شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها نظریه‌سنج باشند مدیران نمی‌توانند به ما به دید یک نصب‌کننده  پوستر نگاه کنند.

 

رفیعی با ابراز گلایه‌مندی از اینکه حضور روابط عمومی‌ها در جلسات و همایش‌های کشوری به اندازه پنج انگشت دست نمی‌رسد، گفت: تا روابط عمومی‌ها خودشان به جایگاهشان بهاء ندهند نمی‌توان مدیران را مقصر کرد که با جایگاه روابط عمومی‌ها آشنایی ندارند.

 

روابط عمومی‌ها از ایستا به پویا تبدیل شوند

احمد جاودانه مدیر روابط عمومی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید از حالت ایستا به پویا تبدیل شوند، گفت: در بیمارستان امام سجاد دید مثبتی نسبت به روابط عمومی وجود دارد و روابط عمومی به نوعی همه‌کاره است.

 

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: در بیمارستان چارت سازمانی برای روابط عمومی ایجاد شده و مدیر بیمارستان روابط عمومی را به عنوان یک مشاور در نظر گرفته است.

 خبرگزاری فارس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد