درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 02:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14434صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 08:27
ابراهیم صفرلکی:
حضور متخصصان روابط عمومی رویکردهای نوینی را در نظام بانکی رقم خواهد زد
نخستین نشست همایش «نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری» با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری سه شنبه شب به میزبانی بانک دی برگزار شد.
  

حضور متخصصان روابط عمومی رویکردهای نوینی را در نظام بانکی رقم خواهد زد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این جلسه با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری برگزار شد.


در ابتدای این جلسه مدیرکل روابط عمومی بانک دی ضمن ابزار خرسندی از تشکیل چنین جلسه‌ای اظهار کرد: تعامل دوسویه و ارتقاء ارتباطات سازمان‌ها با مردم و ذی‌نفعان از محل همین همفکری‌ها شکل می‌گیرد که امیدواریم با تدوام این جلسات و حضور متخصصان روابط عمومی نظام بانکی رویکردهای نوینی را در آینده شاهد باشیم.


ابراهیم صفرلکی با تاکید بر اینکه نظام بانکی متولی چرخه اقتصاد کشور است و همه توقع دارند که بانک‌ها در این چرخه به خوبی نقش خود را ایفا کنند، ادامه داد: با وجود همه خدمات و تلاش‌هایی که نظام بانکی در مسیر رشد اقتصادی کشور داشته است اما همواره مورد هجمه و انتقاد واقع شده است.


وی یکی از اقدامات اساسی در راستای کاهش این هجمه‌ها و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام بانکی را انسجام در بدنه روابط عمومی‌های بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دانست و تصریح کرد: هر چند تاکنون فعالیت‌های هدفمند و علمی در این ساختار انجام شده اما متاسفانه فرصت کمی برای دفاع از وجهه نظام بانکی صرف کرده‌ایم.


مدیرکل روابط عمومی بانک دی برخی انتقادها به نظام بانکی را وارد دانست، افزود: ما باید بپذیریم که در برخی امور مانند مبحث اقتصاد مقاومتی که بخش عمده وظایف آن بر دوش نظام بانکی است نقش آفرینی کمی داشته‌ایم، این موضوع نیازمند بررسی بیشتری است که چرا فعالیت‌ها در این باره اندک بوده است.


صفرلکی در پایان با تاکید بر اینکه باید نقش مدیران روابط عمومی نظام بانکی کشور در مباحث و موضوعات روز اقتصاد کشور ارتقا پیدا کند، ابراز امیدواری کرد روابط عمومی‌ها با فعالیت‌های تخصصی با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای این حوزه تصویر واقع‌بینانه و مثبت‌تری از نظام بانکی به مردم ارائه دهند.


در ادامه این هم‌اندیشی علاوه بر مدیران انجمن متخصصان روابط عمومی که به تشریح جزئیات نخستین همایش نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری پرداختند، مدیران روابط عمومی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری پیشنهادهای خود را برای برگزاری بهتر این همایش اظهار کردند.


نخستین همایش "بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری" با موضوع «تکریم مشتری» توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی 29 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد