درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14627صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 16 آذر 1393 - 07:09
یکی از اشتراکات بین روابط عمومی و رسانه ها خبر رسانی است
سردبیر قدس آنلاین در گفتگوی اختصاصی با شارا: - روابط عمومی ها باید در انتخاب با مخاطبین، شیوه اطلاع رسانی و نوع رسانه ها دقت کنند تا هر پیامی را به چه رسانه ای و از چه طریقی انتقال دهند. خوشبختانه امروزه رسانه های مجازی و پایگاه های خبری به کمک روابط عمومی ها آمده اند و خبرهای آنها را به مخاطبین انتقال می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شارا گفت: « یکی از اشتراکات بین روابط عمومی و رسانه ها خبر رسانی است. شاید وظیفه اصلی روابط عمومی ها در حوزه خبر این است که بتوانند با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند.»4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


سردبیر قدس آنلاین عنوان کرد: « روابط عمومی ها باید در انتخاب با مخاطبین، شیوه اطلاع رسانی و نوع رسانه ها دقت کنند تا هر پیامی را به چه رسانه ای و از چه طریقی انتقال دهند. خوشبختانه امروزه رسانه های مجازی و پایگاه های خبری به کمک روابط عمومی ها آمده اند و خبرهای آنها را به مخاطبین انتقال می دهند.»


وی اظهارداشت: «روابط عمومی ها در نشریات مکتوب دچار مشکل هستند و طبیعتا خیلی از خبرهای آنها کار نمی شود ولی در فضای مجازی و پایگاه های خبری به دلیل اینکه فضا وجود دارد، ارتباط با مخاطبین نیز راحت تر شده است و روابط عمومی ها در این فضاها سرویس های تخصصی دارند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد