درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14664صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 17 آذر 1393 - 14:44
امکان گزارش‌گیری وضعیت دسته‌چک مشتریان ازطریق سایت پست‌بانک‌
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح جامعه و فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به آن، امکان گزارش‌گیری وضعیت دسته چک‌های پست بانک ایران از طریق درگاه اینترنتی این بانک فراهم شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح جامعه و فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به آن، امکان گزارش‌گیری وضعیت دسته چک‌های پست بانک ایران از طریق درگاه اینترنتی این بانک فراهم شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، با توجه به ارتقاء این درگاه، خدماتی نظیر؛ گزارش‌‌کلی وضعیت دسته چک، گزارش تجمیعی وضعیت دسته‌چک، گزارش چک براساس وضعیت و گزارش‌ چک‌های برگشتی در آن فعال و عملیاتی شده است.

بنابراین گزارش: درحال حاضر در درگاه‌ اینترنتی این بانک خدمات متنوعی از جمله؛ انتقال وجه به حساب و کارت‌، انجام حواله‌های منظم، پرداخت قبض و خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق شماره حساب و کارت‌های عضو شبکه شتاب، استعلام ضمانتنامه، ثبت مغایرت شتابی، دریافت شماره شبا، صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات اخذ شده از این بانک و صورت‌حساب آن، درخواست صدور، مسدود و رفع مسدودی پست‌بانک‌کارت و تغییر رمز آن، صدور حواله پایا و برخی خدمات دیگر به مشتریان ارائه می‌شود.

همچنین دیگر سامانه‌های الکترونیکی این بانک اعم از دستگاه‌های خودپرداز(ATM)، تلفنبانک ۸۴۲۸۴، دستگاه‌های کارتخوان(POS) و پایانه شعب(PinPad) و وب‌کیوسک این بانک خدمات متنوع الکترونیکی را در سراسر کشور به هموطنان ارائه می‌کنند.

گفتنی است: هریک از مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت پست بانک ایران به نشانی؛ www.postbank.ir بخش بانکداری اینترنتی از این خدمات استفاده نموده و سایر هموطنان نیز با افتتاح حساب در یکی از شعب و دفاترخدمات بانکی به جمع مشتریان این بانک پیوسته و از خدمات مذکور بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد