درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14790صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 25 آذر 1393 - 10:16
رسالت اصلی بانک توسعه تعاون ارتقاء جایگاه تعاونی هاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: رسالت اصلی این بانک ارتقاء جایگاه تعاونی هاست که در این خصوص بحث توسعه مدیریت تعاونی ها در دستور کار قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: رسالت اصلی این بانک ارتقاء جایگاه تعاونی هاست که در این خصوص بحث توسعه مدیریت تعاونی ها در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش «شارا»، محمد علی سهمانی در دومین همایش آموزشی از سلسله همایش های توانمند سازی مدیریت تعاونی ها که با موضوع توسعه تعامل شبکه بخش تعاون و با حضور مسئولان بخش تعاون و برخی از مدیران شرکت های تعاونی برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های اصلی بانک ارتقاء جایگاه و توانمندسازی تعاونی هاست که این امر صرفا یک بحث مادی نیست بلکه در تمام ابعاد خصوصا بحث توسعه مدیریت باید مد نظر قرار گیرد. 

وی افزود: برنامه ریزی در جهت مدیریت علمی و حرفه ای و نگاه جامع مدیریتی با استفاده از توانمندی های بخش تعاون از جمله محورهای توسعه ای بانک توسعه تعاون به شمار می آید که از طریق برگزاری این سلسله همایش ها آن را دنبال می کند. 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر ارکان بخش تعاون را ضروری دانست و افزود: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون به عنوان ساختار مدیریتی و اتحادیه ها و شرکت های تعاونی به عنوان بدنه اجرایی این بخش باید به شکل یک سیستم منسجم سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی را ارتقاء دهند. 

سهمانی با اشاره به راه اندازی شبکه تعامل بخش تعاون برای دستیابی به این هدف افزود: این شبکه صرفا با هدف نقل و انتقال تجارت و بازرگانی راه اندازی نشده است بلکه بحث نقل و انتقال دانش و مهارت و افزایش تعامل بیشتر تعاونی ها با یکدیگر ونیز با سیاستگذاران این بخش است. 

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم با متمرکز کردن نیروهای پراکنده و تجمیع آنها می توان با قدرت و توان بیشتری در جهت دستیابی به اهداف اساسی این بخش که همانا اشتغالزایی است دست یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد