درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14848صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 28 آذر 1393 - 17:14
جدیدترین خدمات الکترونیکی بیمه ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره و معاون طرح و برنامه بیمه ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای توسعه بسترهای الکترونیکی، از ارائه خدمات جدید الکترونیکی به بیمه گذاران خبرداد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره و معاون طرح و برنامه بیمه ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای توسعه بسترهای الکترونیکی، از ارائه خدمات جدید الکترونیکی به بیمه گذاران خبرداد.


به گزارش من بانک از روابط عمومی بیمه ایران،اکبر افتخاری در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: به منظور کمک به هموطنانی که با بیمه ایران سر و کار دارند و برای گسترش خدمات سریع تر بیمه ای ،بسترهای لازم در بیمه ایران فراهم شده است.


وی طرح دریافت و پرداخت الکترونیکی هزینه های بیمه مانند خسارت و خرید بیمه را از جمله این خدمات برشمرد.


معاون طرح و برنامه بیمه ایران گفت: هم اکنون دریافت حق بیمه و خرید بیمه عمر در فضای الکترونیکی و اینترنتی فراهم شده است و بیمه گذاران می توانند حتی اقساط بیمه ای خود را از طریق اینترنت پرداخت کنند.


افتخاری اضافه کرد: درحال برنامه ریزی برای خرید بیمه از طریق اینترنت هستیم و ماه آینده این خدمت به خدمات دیگر بیمه ایران اضافه می شود و نیازی به مراجعه مردم به شعب یا نمایندگی های بیمه نخواهد بود.


وی گفت: در طرح پرداخت نیز، مبالغ خسارت و یا موارد دیگر با ارائه شماره کارت یا شبای مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان واریز می شود. معاون بیمه ایران با بیان اینکه چک از پروسه پرداخت بیمه ایران خارج شده است،


وی افزود: بزودی در کل کشور هموطنان در شعب کمتر منتظر خواهند بود. افتخاری گفت: هم اکنون طرح پرداخت الکترونیکی خسارت به بیمه شوندگان در ۲۰ استان راه اندازی شده است و پیش بینی می شود در دو ماه آینده کل کشور تحت پوشش این طرح قرار گیرد.


معاون طرح و برنامه بیمه ایران افزود: طرح دوم در بیمه ایران پرداخت اقساط از طریق تلفن همراه است.


افتخاری گفت: پرداخت اقساط بیمه نامه و پرداخت حق بیمه، خرید الحاقیه و بیمه تکمیلی و سایر خدمات بر روی بسترهای اپراتورهای تلفن همراه میسر خواهد بود.


وی افزود: استفاده از سرویس Ussd که قابلیت فراوانی برای کاربر ایجاد می کند و می تواند از تلفن همراه خود انواع خدمات بیمه ای را فعال و استفاده کند.


معاون طرح و برنامه ریزی بیمه ایران تصریح کرد: بیمه گذاران با ساده ترین گوشی های تلفن همراه و با کمترین تلاش و بدون اینترنت می توانند بیمه های خود را شارژ یا اقدام به پرداخت اقساط بیمه ای خود کنند.


افتخاری به وابسته نبودن این سیستم به هیچ یک از نرم افزارهای تلفن همراه اشاره کرد و گفت: کاربران شارژ تلفن های اعتباری خود با استفاده از کد #۹۶۶۸*۷۷۰* را بگیرند و گام به گام مراحل مختلف را طی کنند. وی افزود: درحال حاضر بیمه گذاران می توانند حق بیمه های خود را از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.


معاون طرح و برنامه بیمه ایران درباره رسیدگی به شکایات مختلف و انتقادات از عملکرد شعب بیمه ای گفت: هم اکنون مردم می توانند با مراجعه به وب سایت بیمه ایران درگاه شکایت ها با طرح مشکلات و ثبت شکایات خود کد پیگیری دریافت و انتقادات خود را طرح کنند.


افتخاری افزود: شکایت ها در اسرع وقت رسیدگی و نتایج به بیمه گذاران اعلام می شود.


وی گفت: تاکنون هرچند شکایات زیادی به پایانه اینترنتی بیمه ایران وارد نشده اما رسیدگی به شکایات و پاسخگویی در این زمینه مناسب است.


افتخاری با اشاره به بیمه زندگی بیمه ایران افزود: بیمه عمر یکی از بهترین بیمه های عرصه بیمه زندگی است که در بیمه ایران پیگیری می شود و بناست تا ضریب این بیمه را به ۲۸درصد برسانیم.


وی گفت: هم اکنون بیمه نامه جدیدی درهمین راستا با عنوان بیمه مان طراحی و اجرایی شده است که ویژگی های گسترده و پوشش بیمه ای مناسبی دارد.


معاون بیمه ایران افزود: هرچند بیمه زندگی مان تنها یک هفته است که برای فروش عرضه شده است اما شاهد استقبال خوب مردم بوده ایم.


افتخاری گفت: فروش بیمه نامه های بیمه ایران در سال گذشته حدود ۷ هزار میلیارد تومان بوده است و امسال نیز در شش ماهه نخست حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال فروش بیمه نامه داشته ایم.


وی افزود: سال گذشته پرداخت خسارات بیمه ایران بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان بوده است و امسال نیز حدود ۳۸۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است.


معاون طرح و برنامه بیمه ایران اضافه کرد: در کنار پرداخت خسارات بیمه هزینه های دیگری هم دارد که هزینه های آن را افزایش می دهد.


افتخاری درخاتمه گفت: طرح های کلان بخش IT بیمه ایران که در حال طراحی است تا پایان سال ۹۴ عملیاتی خواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد