درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 02:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14978صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 7 دی 1393 - 21:50
مشاور رییس کل بانک مرکزی: ساکنان محله روابط عمومی باید مثبت نگر و زیبا نگر باشند
مشاور رییس کل بانک مرکزی طی سخنانی گفت: ما محله ای به نام روابط عمومی داریم که هر کس از در این محله وارد می شود ناچار است که مثبت نگر و زیبا نگر باشد. زیرا غیر از این اگر بخواهد فکر کند نمی تواند نقش خود را ایفا کند.
  

مشاور رییس کل بانک مرکزی در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری"، با بیان این مطلب گفت: محله ای به نام روابط عمومی داریم که هر کس از در این محله وارد می شود ناچار است که مثبت نگر و زیبا نگر باشد. زیرا غیر از این اگر بخواهد فکر کند نمی تواند نقش خود را ایفا کند.

 

سیدغلامرضا کاظمی دینان افزود: متاسفانه امروز ما شاهد برخی از دوستان روابط عمومی هستیم که دیوار هستند که باید بدانند از محله روابط عمومی خارج هستند زیرا روابط عمومی همیشه پل است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

وی گقت: ما بانکی ها همیشه برای دیگران همایش برگزار می کنیم ولی هیچگاه برای خودمان همایشی برگزار نکرده ایم و هیچگاه نشان ندادیم که نقش ما چیست. نقشی که روابط عمومی های سیستم بانکی در نظام بانکی دارند را هیچگاه برای مدیران خود تبیین نکرده ایم و هیچگاه نشان ندادیم که اگر روابط عمومی در نظام بانکی نباشد موفقیتی حاصل نمی شود.

 

رییس انجمن روابط عمومی ایران در ادامه گفت: امیدوارم دیگر همکاران روابط عمومی در سیستم بانکی حمایت خود را در این همایش داشته باشند. اگر ما از خودمان حمایت نکنیم دیگر نمی توانیم از دیگران توقع داشته باشیم. این همایش می تواند نقش ما را به مدیران و سیستم بانکی بشناسد و مدیران ما بدانند اگر ما را حمایت کنند مطمئناً ما آنها را یا بدون خسارت یا با کمترین صدمات به هدف شان می رسانیم. به شرط اینکه ما را بشناسند، حمایت کنند و قبول داشته باشند.

 

وی با اشاره به این موضوع که این همایش می تواند این حرکت را ایجاد کند و بعد از این همایش نگاه مدیران به شما تغییر خواهد کرد، تصریح کرد:  همیشه سعی کنیم کیفیت را فدای مسائل دیگر نکنیم. مردم تشیص می دهند. برای مثال کنفرانس بین المللی روابط عمومی نشان داد که بسیار با ارزش است چرا که اساتید برجسته ای در آن حضور داشتند. این همایش نیز به همین صورت است چرا که اگر بدنبال پول و مسائل این چنینی در برگزاری این همایش باشیم به طور حتم کیفیت از بین خواهد رفت.

 

این پیشکسوت روابط عمومی گفت: مساله تبلیغات در سیستم بانکی متفاوت است. سیستم بانکی با شرکت ها و سازمان های دیگر متفاوت است. ما نباید دست به هر نوع تبلیغی بزنیم. واقعیت این است که تبلیغات ما باید درست و سنگین باشد. ما بانک هستیم، پفک فروش و بستی فروش نیستیم. ما شناخته شده هستیم تمام شعب ما محل تبلیغ ما است. لذا این مواردی است که توقع دارم در این سمینار بحث شود که آیا باید تبلیغ سیستم بانکی در زمین فوتبال باشد یا نه.

 

وی گفت: بحث دیگر اطلاع رسانی و خبر رسانی است. علت اینکه به سیستم بانکی حمله می شود این است که نمی توانیم اخبار را به موقع اطلاع رسانی کنیم و همین امر باعث می شود تا به دیگران اجازه دهیم تا اخبار و اطلاعات ما را بر علیه سیستم بانکی استفاده کنند. در صورتی که خدماتی که یک سیستم بانکی به جامعه ارایه می دهد، هیچ سازمان و ارگانی ارایه نمی دهد.

 

رییس انجمن روابط عمومی ایران با بیان این مطلب که مردم از ما توقع دیگری دارند، گفت: ما باید با روابط عمومی ها کاری کنیم تا بتوانیم همکاران مان را قانع کنیم که برخوردشان با مردم در شأن و شخصیت یک کارمند بانک باشد. شخصیت سیستم بانکی ایجاب می کند که مردم به این سیستم طور دیگری نگاه کنند و این وظیفه بر عهده ما روابط عمومی ها است.

 

وی در پایان گفت: ما باید به کارمندان سیستم بانکی به گونه ای آموزش دهیم که مشتری برای ما نعمت است. باید این را به همکاران القاء کنیم که مردم صاحب ما هستند زیرا پول آنها است که سیستم بانکی به جریان می افتد و کار می کند که اگر این اتفاق بیافتد مردم به ما اعتماد می کنند. موفقیت یک سیستم به خصوص نظام بانکی اعتماد مردم به آن سازمان است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد