درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 22:42   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15251صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 23 دی 1393 - 15:25
نقش ارتباطات در اطلاع رسانی بانک ها و موسسات اعتباری
محمدرضا کرمی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه - بی تردید نظام بانکی یکی از ضروری ترین نیازهای جاامعه محسوب می شود. امروزه فعالیتی نیست که یک سر آن در گرو خدمات بانکی نباشد. باید اهمیت بانک و بانکداری برای همگان روشن گردد. بانک ها و موسسات مالی نه تنها نگهبان پول و سرمایه مشتریانشان هستند بلکه نقش ارزنده ای در استفاده صحیح از منابع و هدایت آن به سمت تولید و خورج از تورم خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بی تردید نظام بانکی یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه محسوب می شود. امروزه فعالیتی نیست که یک سر آن در گرو خدمات بانکی نباشد. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

باید اهمیت بانک و بانکداری برای همگان روشن گردد. بانک ها و موسسات مالی نه تنها نگهبان پول و سرمایه مشتریانشان هستند بلکه نقش ارزنده ای در استفاده صحیح از منابع و هدایت آن به سمت تولید و خورج از تورم خواهند داشت.

 

اطلاع‌رسانی و آشنا نمودن مردم با خدمات بانکی در عضر کنونی که صاحب نظران آنرا عصر دانایی، انفورماتیک و ارتباطات و عصر فراصنعتی نام نهاده و معتقدند شتاب رشد کمی و کیفی دانش و علوم ارتباطات بر رشد جمعیت جهان پیشی گرفته است تحقیقا سرعت ماشین اطلاعات توانسته گوی سبقت را از سرعت فیزیکی انسان ربوده که اصلی ترین شاخص عقب ماندگی و پیشرفت جوامع بشری به تدریج به جای درآمد سالانه به میزان اطلاعات سازمان یافته و قابل دسترس تغییر یافته است.

 

پس می بایست نقش بانک ها بخوبی برای مردم تبیین گردد و نگاه ها و باورهای غلط از اذهان عمومی زدوده شود. نظام بانکی در هر کشوری نقش سازنده دارد . وقتی موسسات عهده‌دار امانت مردم می شوند قطعا در این مهم دارای تشکیلات و برنامه منسجم به منظور حفظ امنت خواهند شد.

 

بانک ها و موسسات اعتباری دارای مجوز می توانند نقش موثری در ایجاد تولید و سرمایه در گردش واحدهای تولید و ایجاد توازن میان ایجاد اشتغال و بی کاری در جامعه داشته باشند. قطعا بانک ها و موسسات مالی کاستی‌هایی را دارند اما نباید تمامی مشکلات را به بانک ها نسبت داد.

 

استفاده از قوانین صحیح و دستور العمل‌های دستگا‌ه‌های نظارتی میتواند بانک ها را به مرکزی مطمئن برای جذب منابع و فعال در استفاده صحیح پول برای ایجاد رونق اقتصادی تبدیل کند
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد