درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15511صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 7 بهمن 1393 - 14:14
فرهنگ‌سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان؛ پیش نیاز بانکداری الکترونیک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک تجارت ارائه آموزش‌ و مزایای محصولات به مشتریان را رکن فرهنگی و اجتماعی بانکداری الکترونیک دانست و گفت: اگر نتوانیم رفتار و بینش مشتریان به بانکداری الکترونیک را عوض کنیم نخواهیم توانست بستر مناسب را برای اجرای صحیح بانکداری الکترونیک آماده کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک تجارت ارائه آموزش‌ و مزایای محصولات به مشتریان را رکن فرهنگی و اجتماعی بانکداری الکترونیک دانست و گفت: اگر نتوانیم رفتار و بینش مشتریان به بانکداری الکترونیک را عوض کنیم نخواهیم توانست بستر مناسب را برای اجرای صحیح بانکداری الکترونیک آماده کنیم.


به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم با ارائه مقاله‌ای بانام quotation mark بانکداری الکترونیک؛ الزامات زیرساختی و ملاحظات فنی quotation mark در میزگرد تخصصی همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تاکید کرد: سرعت تحولات در عرصه خدمت رسانی بانکها در دیگر کشورها بسیار بالاست و در ایران نیز ، بانک‌ها به عنوان کاربر، از ارگان‌ها و شرکت‌های فعال در عرصه زیرساخت الکترونیک انتظار دارند بستر را برای ارائه تازه ترین خدمات بانکی به نحو مطلوب و مورد انتظار مشتریان فراهم کنند.


وی الزامات اجرای فراگیر و کامل بانکداری الکترونیک را مستلزم ایجاد سه زیرساخت quotation mark فنی ارتباطی quotation mark ، quotation mark حقوقی quotation mark و quotation mark فرهنگی اجتماعی quotation mark دانست و یادآور شد: در بخش فنی و ارتباطی ایجاد ارتباط صحیح و بی وقفه بین ارکان و اجزاء ارائه خدمات بسیار مهم است ، البته تاکنون اقدامات خوبی شده است اما به پیشرفت‌های بیشتری نیاز داریم.


مقدم در باره زیرساخت‌های حقوقی نیز اظهار داشت: قانون به عنوان مجموعه مقررات بین روابط اشخاص و بازیگران یک مجموعه به شمار می رود و در زمینه بانکداری الکترونیک قواعد ، تدوین و نوشته شده اما هنوز پیوست قانونی آن فراهم نشده است.


وی خاطرنشان کرد: در بخش ارتباطات الکترونیک هزینه های بسیاری در کشور صرف شده است ، اما در مقایسه با کشورهای دیگر پیشرفت لازم را نداریم.


مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد : تا تولید علم و ایده نو ایجاد نشود حرکتی نخواهد بود و باید آموزش و فرهنگ‌سازی را در سه لایه مدیران، کارکنان و مشتریان با جدیت پیگیری کنیم و از آخرین دستاوردهای علمی سایر کشورهای بهره گیریم.


محمدابراهیم مقدم با اشاره به ابلاغ سیاستهای‌ اجرایی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: چاره‌ای جز گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد مقاومتی نداریم و در این دوره گذار باید تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و البته مردم، اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند.


چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به بررسی آخرین تحولات و دستاوردهای جهانی و ملی عرصه فناوری های نوین بانکداری و نظام های پرداخت می‌پردازد.


بانک تجارت در نمایشگاه جانبی این همایش ، با ارائه غرفه مشترک با شرکت سیمرغ تجارت به معرفی آخرین محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک پرداخت.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد