درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15567صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 11 بهمن 1393 - 12:23
استقرار مدل تعالی EFQM در بانک دی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی در چهار سال اخیر به‌دنبال ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب به‌منظور استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و کیفی بوده و تا حد بسیار زیادی موفق شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی در چهار سال اخیر به‌دنبال ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب به‌منظور استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و کیفی بوده و تا حد بسیار زیادی موفق شده است.

 

احمد شفیع‌زاده با اشاره به اینکه بانک امسال در سطح تقدیرنامه در جایزه تعالی سازمانی شرکت کرده است، افزود: با توجه به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین‌المللی ISO9001 در ستاد مرکزی بانک و شعبه مرکزی به‌عنوان شعبه منتخب، به‌دنبال استقرار این سیستم در تمامی شعب در ایران هستیم.

 

وی در نشستی که به‌منظور ارزیابی اولیه تعالی EFQM در بانک دی انجام شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار و وجه مدیریت بانک دی قرار گرفته کیفیت بخشیدن به روش‌های مدیریتی است و بخش ویژه‌ای در بانک به آن اختصاص داده شده است تا در جهت پیاده‌سازی مدل‌ها و برنامه‌ها و کیفیت بخشیدن به فعالیت‌ها اقدام‌هایی انجام دهد.

 

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه مدل تعالی سازمانی در نظم بخشیدن و یکپارچگی روش‎‎های مدیریتی به بانک کمک می‌کند، گفت: مدل ما را به سمتی می‌برد که نگاه‌ها یکی شود، معیارهای آن برای ما الهام‌بخش است و به ما می‌گوید که روی چه عواملی دست بگذارید که موفق باشید بنابراین ما و همه کارکنان بانک موظفیم برای ارتقای سطح سازمان تلاش کنیم و برای رسیدن به اهداف و موفقیت آن کوشا باشیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد