درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15636صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 14 بهمن 1393 - 13:03
آمادگی پست بانک برای ارائه خدمات به هموطنان در ماه‌های پایانی سال
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموعه کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران با توجه به حضور گسترده درسطح کشور، آماده خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموعه کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران با توجه به حضور گسترده درسطح کشور، آماده خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جلسه شورای اداری پست بانک استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به وضعیت نیروی انسانی و دفاترخدمات بانکی استان، انتظار می‌رود با استفاده بهینه از خدمات، ابزارها و ظرفیت موجود دراستان تلاش‌های کارکنان در زمینه جذب منابع، نسبت درآمد به هزینه، سود و زیان و سایر شاخص‌ها بیش از پیش افزایش یابد.


وی مهمترین شاخص اثرگذار در ارزیابی عملکرد شعب را شاخص‌های سودآوری و تحقق EPS بانک عنوان‌کرد و افزود: از آنجائی‌که بانک یک بنگاه اقتصادی است، تک تک کارکنان باید بدانند که دارای مسئولیت اقتصادی در جامعه هستند. چرا که با این رویه کارآئی مجموعه افزایش می‌یابد.


صباغی درپایان اظهارداشت: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته و همبستگی ایجاد شده در بین کارکنان، امیدواریم سال آینده سال سودآوری، رونق و شکوفائی پست بانک ایران باشد.


محمود شیردل مدیرامور شعب و مناطق نیز در این جلسه عنوان نمود: پست بانک ایران، بانک تخصصی روستاهاست و باید این ذهنیت را ایجاد کنیم که این بانک به واسطه دفاترخدمات بانکی و شبکه مویرگی دارای بیشترین ارزش در بازار رقابت بین بانکی است.


وی اعطای تسهیلات جهت شخصی‌سازی دفاترخدمات بانکی روستائی و استفاده از ابزار تشویقی برای شعب را مهمترین عوامل در تأمین نقدینگی و تحقق هدف سپرده‌ای برشمرد.


داود قزلباش مدیر امور مالی و اعتباری هم در این جلسه با تحلیل وضعیت منابع به مصارف و درآمد به هزینه استان به تشریح چگونگی پرداخت تسهیلات پرداخت و بر توجه کارکنان به جذب منابع ارزان‌قیمت و کسب درآمد از محل خدمات تأکید کرد.


همچنین امیر لرستانی مدیرشعب پست بانک استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی، خواستار رفع مشکلات موجود جهت خدمت رسانی بیشتر به هموطنان شد.


گفتنی است: درپایان این جلسه؛ رؤسای دوایر ستادی و شعب و کارکنان به بیان مسائل موجود پرداخته و پاسخ‌های لازم را از مدیران مربوطه دریافت کردند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد