درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15735صفحه نخست » شنبه، 25 بهمن 1393 - 13:30
ضرورت نگرش یکنواخت به همه ذینفعان و فعالیت های بانک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک ملت با بیان اینکه باید به همه ذینفعان و فعالیت های بانک به طور یکنواخت نگاه کنیم، گفت: در سیاست های خود باید به مصالح دولت و جامعه حساس باشیم و نیازهای دولت وجامعه برای ما محترم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک ملت با بیان اینکه باید به همه ذینفعان و فعالیت های بانک به طور یکنواخت نگاه کنیم، گفت: در سیاست های خود باید به مصالح دولت و جامعه حساس باشیم و نیازهای دولت وجامعه برای ما محترم است.


به گزارش شارا از  روابط عمومی بانک ملت، محمدرضا ساروخانی در جلسه کارگروه ارتقای جایگاه رقابتی با بیان اینکه باید به همه ذینفعان به ویژه دولت به طور یکنواخت نگاه کنیم، افزود: اگر بانک در مجموعه فعالیت هایش بتواند به صورت متوازن حرکت کند و به مجموعه ذینفعمان اعم از دولت، جامعه،کارکنان، مشتریان وسهامداران توجه یکنواخت داشته باشد ، پایداری آن بیشتر خواهد بود.


ساروخانی تاکید کرد: مهم ترین مساله بانک، منابع است و ما در سال جاری چالش بسیار زیادی در حوزه منابع داشتیم و نخواستیم دنباله روی کورکورانه از دیگر بانک ها داشته باشیم و به دنبال همسویی با سیاست های اقتصادی دولت و توجه به رضایت همه ذینفعان هستیم.


وی بانک ملت را رهبر بازار خواند و تاکید کرد: همه به وضعیت این بانک توجه ویژه دارند و باید یک تاکتیک و راهبرد مشخص و معین داشته باشیم تا اطمینان خاطر برای سال آینده در زمینه دستیابی به اهداف پیدا کنیم.


ساروخانی با تبریک فرارسیدن سالروز خصوصی سازی بانک ملت در 30 بهمن گفت: خصوصی شدن بانک یک تولد دوباره بود و سرنوشت این بانک را تغییر دادو حرفه ای عمل کردن و ایجاد توازن در ایجاد رضایت همه ذینفعان، سرلوحه برنامه بانک ملت قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد