درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15758صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 26 بهمن 1393 - 13:13
هشت چرخش ضروری در مدل کسب و کار سنتی بانک های ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک ملت تاکید کرد: در مدل کسب و کار سنتی در بانک های ایران باید چرخش هایی صورت گیرد و این مدل بیش از این برای بانک ها ایجاد ارزش نمی کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک ملت تاکید کرد: در مدل کسب و کار سنتی در بانک های ایران باید چرخش هایی صورت گیرد و این مدل بیش از این برای بانک ها ایجاد ارزش نمی کند.


ه گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمد رضا ساروخانی در پنجمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور با عنوان چرخش های اساسی در استراتژی بانک ها، چرخش اول را بخش بندی مشتریان دانست و ادامه داد: امروزه از یک درگاه نمی توان به همه مشتریان خدمات یکسان ارائه داد همان گونه که بانک های بزرگ خدمات ویژه بخش های مختلف مشتریان را طراحی می کنند و بخش هایی چون بانکداری خرد، شرکتی و تجاری که درگاه خاص و محصولات خاص خود را دارند.


وی چرخش دوم را حرکت از کمیت حضور در بازار به کیفیت حضور در بازار ذکر کرد و گفت: امروز دیگر تعداد شعب و مشتریان زیاد اهمیت ندارد بلکه مهم این است که یک بانک چه سهمی از ارزش بازار را در اختیار دارد.


به گفته ساروخانی، چرخش سوم تغییر از بازاریابی منابع به سمت بازاریابی مصارف است و بازاریابی منابعی امروز اهمیتی کمتر از بازاریابی مصارفی ندارد و دلیل اینکه مطالبات ما افزایش پیدا می کند به دلیل ضعف در اهلیت سنجی و اعتبارسنجی مشتریان است ، چون بازاریابی در حوزه خدمات نیز اهمیت خاصی دارد و امروزه مثلث بازاریابی بانکی شامل منابعی، مصارفی و خدمات می شود.


مدیرعامل بانک ملت، چرخش چهارم را تنوع بخشیدن به کانال های فروش بیان کرد و افزود: به تناسب نوع مشتری و ارزش وی باید کانال های فروش متناسب با مشتری را انتخاب کنیم.


به گفته ساروخانی، چرخش پنجم حرکت از خام فروشی و حرکت به سمت ارزش افزوده است و افزایش نرخ سود نمونه بارز خام فروشی است و برای مشتریان بانک ها چسبندگی ایجاد نمی کند بلکه چسبندگی مشتری با ایجاد ارزش زمانی و روانی و ارائه تصویر ذهنی مناسب برای او شکل می گیرد.


وی تاکید کرد: سامانه های خاص بانک ها مشتری را به بانک وابسته می کند و نرخ سود بالاتر ارزش چندانی برای این مشتریان ندارد ، باید زنجیره ارزش خدمات بانک گسترده تر شود. وقتی مشتری وارد بانک می شود باید همه خدمات به او ارائه شود و بتواند از مجموعه ای از خدمات بهره ببرد.


ساروخانی با بیان اینکه چرخش ششم عبارت است از حرکت به سمت مشتری مداری واقعی ، گفت : هدف اصلی از مشتری مداری ایجاد ارزش برای مشتری و به وجود آوردن رابطه برد-برد با مشتری است ، هرچه طول زمانی رابطه مشتری با بانک بیشتر باشد ارزش آن مشتری افزون می شود، زیرا هم خود برای بانک ایجاد درآمد می کند و هم مشتریان جدیدی را معرفی می کند ؛ پس باید به ارتباط بلند مدت با مشتری فکر کنیم.


وی با اشاره به اینکه بانک ها باید با تکیه بر اطلاعات تصمیم گیری کنند ، تصریح کرد: وجود یک مرکز تحقیقات بازار در بدنه بانک ها ضروری است و بانک باید محیط و رقبا و مشتریان را به خوبی بشناسد که لازمه آن دریافت اطلاعات صحیح است.


ساروخانی اضافه کرد: چرخش هفتم سوق دادن بیشتر کارکنان به مدار ارزش آفرینی است و ستادهای حجیم درصد بسیاری از هزینه سربار بانک ها را به خود اختصاص می دهد و باید به سمتی پیش رویم که درصد بیشتری را به مدار ارزش آفرین بانک تزریق کنیم.
مدیر عامل بانک ملت چرخش هشتم را جسارت و شجاعت در قربانی کردن ذکر کرد و اظهار داشت: امروز برخی از محصولات دیگر ارزش زیادی برای بانک ها ندارد بنابراین باید حذف شود و برخی از فرآیندها تغییر کند.
به گفته وی، پرداخت های غیرحضوری اقساط بانکی می تواند برای بانک و مشتری بسیار راحت و کم هزینه باشد که این خود به دلیل کاهش هزینه های مشتری و ترافیک و ازدحام شهری جزو مسئولیت های اجتماعی بانک ها هم محسوب می شود. پس باید آمادگی داشته باشیم که برخی از محصولات و فرآیندهای خود را قربانی کنیم.


وی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع روسای شعب برتر بانک ها کشور موفقیت آنان را در عرصه بانکداری تبریک گفت.

* آغاز به کار سایت خبری تحلیلی ملت بازار
سایت خبری تحلیلی ملت بازار با هدف حضور پررنگ و همه جانبه گروه مالی ملت در بازار سرمایه، کمک به رشد و توسعه بازار و تقویت فرهنگ سهامداری همچنین ارائه کامل تر خدمات پول و سرمایه به عامه مردم راه اندازی شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملت، هدف از راه اندازی سایت ملت بازار به نشانیwww.mellatbazar.ir، به عنوان مهم ترین محصول خدماتی شرکت اطلاع رسانی ملت بازار، بکارگیری یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای ارتباطی روز برای نیل به هدف اطلاع رسانی بوده است.


با اراده و اتحاد گروه مالی ملت و چند شخص فعال و خوشنام در حوزه اجرایی و خبری بازار سرمایه و بورس ها همچنین استفاده از تخصص و تجارب حرفه ای چندین ساله ، سایت اطلاع رسانی ملت بازار درکنار سایر سایت های خبری و تحلیلی موجود ،


اغاز به کار کرد تا یکی از الزامات و نیازهای اساسی فعالان بازار سرمایه و بورس تامین شود.


بدون شک حضور در بازار سرمایه و بورس ها نیازمند کسب اطلاعات و تقویت دانش و بینش حرفه ای است و تداوم این آگاهی خواهی ها، حضور موفق تر در بازارها، اتخاذ تصمیمات بهتر و اخذ نتایج مقبول تر بدون اطلاعات اعم از خبر و تحلیل و گفت و گو و پرسش و پاسخ و آموزش و ... میسر نخواهد بود و وب سایت ملت بازار امیدوارست تا در تامین این خواسته عمومی نیز نقش موثری ایفا کند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد