درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 02:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15795صفحه نخست » چهارشنبه، 29 بهمن 1393 - 17:38
آزمون پایان دوره تخصصی خبرنگاران حوزه صنعت بیمه برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح امروز نخستین آزمون حرفه ای و تخصصی صنعت بیمه با شرکت خبرنگاران این حوزه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح امروز نخستین آزمون حرفه ای و تخصصی صنعت بیمه با شرکت خبرنگاران این حوزه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی، خبرنگاران بیمه ای سراسرکشور پس از گذراندن یک دوره تخصصی – حرفه ای مفاهیم بیمه ، تکنیک ها ، قوانین ، آیین نامه ها و الزامات این صنعت ، برای تعیین سطح علمی و تخصصی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


این دوره تخصصی ازدهم دی تا اول بهمن به مدت ۲۰ساعت برای بیش از ۶۰ خبرنگاربرگزارشده بود.

مصطفی زندی – مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی – با تاکید بر ضرورت استمرار دوره های آموزشی ، گفت: برپایی دوره های تخصصی صنعت بیمه برای آشنایی بیشتر خبرنگاران با این صنعت و همچنین تقویت بنیه علمی و توان فنی رسانه هاست که برای رسیدن به اهداف فرهنگسازانه آن قطعا ادامه خواهد داشت.


وی استقبال خبرنگاران و اهالی رسانه را از دوره تخصصی بیمه که زیر نظر اساتید بیمه ای کشور برگزار شده است ، بسیار چشمگیر ارزیابی کرد و گفت: فرهنگسازی و آموزش دو مقوله ضروری و ارزشمند به شمار می روند اما در کوتاه مدت نمی توان به اهداف غایی فرهنگی و آموزشی رسید و به همین خاطر این دوره ها تداوم خواهد داشت.


زندی افزود: نداشتن اشراف کافی به مسائل تخصصی و ظرافت های صنعت بیمه ، موضوعات مهم بیمه ای را دچار حاشیه می کند و آموزش اصولی و تخصصی خبرنگاران این حوزه سبب می شود که مباحث فنی در مسیر حرفه ای خود دنبال شوند.


وی گفت: خبرنگارانی که در آزمون صبح امروز رتبه های بالاتری را به خود اختصاص دهندعلاوه بر دریافت گواهینامه معتبر و اهدای جایزه ،به عنوان خبرنگاران تخصصی حوزه صنعت بیمه معرفی خواهند شد.


شایان ذکر است نتایج این آزمون در آینده نزدیک اعلام می شود و دوره دوم آموزش تخصصی مفاهیم بیمه ای پس از اعلام نتایج برنامه ریزی خواهد شد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد