درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 02:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16108صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 25 اسفند 1393 - 13:36
مدیرعامل بانک دی: سازمان‌های موفق برنامه‌محور هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.

به گزارش شارا از  اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه سال 94 در جمع معاونان و مدیران بانک دی تصریح کرد: الحمدالله پایش‌های سه ماهه معاونت طرح و توسعه نشان از فعالیت‌ها و اقدامات مناسب بخش‌های مختلف بانک طی سال جاری حکایت دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌هایی که صرفا از مدل‌ها پیروی می‌کنند موفق نخواهند شد، افزود: توجه به جنبه‌های مختلف مدیریتی از جمله منابع انسانی و هدف‌گذاری در مسیر تحقق اهداف بلند مدت عواملی هستند که به توانمندی بیشتر و کارایی سازمان‌ها منجر می‌شود.

مدیرعامل بانک دی خطاب به مدیران بانک گفت: نگاه صف به تفکر و اندیشه ستاد است، در نتیجه مدیران ستادی باید همواره با برنامه بوده و در مسیر آن گام بردارند و مهمتر از همه همواره در حال تولید فکر باشند.وی با تاکید بر اینکه حفظ انسجام و یکپارچگی در بین نیروها و کارکنان موجب استحکام سازمان می‌شود، تصریح کرد: کارنامه امسال نشان داد همگرایی لازم در بین بخش‌ها برای متمرکز کردن برنامه‌ها وجود دارد اما این تنها برای رسیدن به قله‌های افتخار آفرینی کافی نیست.

در ادامه این برنامه دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی ـ با تشریح فعالیت‌هایی که برای برنامه سال 94 انجام شده است، گفت: سه رویکرد و روش در برنامه‌ریزی وجود دارد که شامل از بالا به پایین، از پایین به بالا و مشارکتی است که ما در بانک دی تمرکز واحدها را بر اجرای برنامه‌های مشارکتی قرار داده‌ایم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد