درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 11:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16234صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 17 فروردین 1394 - 13:54
راه اندازی کلید شکایات در مرکز ارتباط ملت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ارتباط ملت با همکاری اداره کل بازرسی و نظارت بانک ملت، کلید شکایات را راه اندازی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ارتباط ملت با همکاری اداره کل بازرسی و نظارت بانک ملت، کلید شکایات را راه اندازی کرد.

 

به گزارش شارا به نقل از رویکرد، به روابط عمومی بانک ملت، کلید شکایات مرکز ارتباط ملت که ۱۶ اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی راه اندازی شده بود، با حضور عباس جعفرلو مدیر امور نظارت و بازرسی بانک ملت و معاونان وی، عربشاهی مدیرعامل شرکت مهندسی نرم افزار شقایق همچنین مسوولان اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، از ۱۶ اسفندماه سال ۹۳ تاکنون بیش از سه هزار تماس با کلید شکایات مرکز ارتباط ملت گرفته شده که به ۲۷۰۰ تماس پاسخ داده شده است.

این گزارش حاکی است، ارتباط کنونی مشتریان با مرکز ارتباط ملت برای ارائه شکایت ها از طریق خطوط تلفنی است ولی ارتباط با منشی تلفنی، ارتباط از طریق پیام کوتاه و ارتباط از طریق ایمیل نیز در دستور کار قرار دارد.

از مزیت های راه اندازی کلید شکایت مرکز ارتباط ملت می توان به مدیریت برنامه ریزی شده روی شکایت ها، مدیریت زمان و هزینه نیروی انسانی متخصص در این حوزه و دسترسی به سوابق تماس های گرفته شده اشاره کرد.

عباس جعفرلو، مدیر امور بازرسی و نظارت در این مراسم اظهار داشت: انعکاس شکایت ها و نارضایتی ها به مرکز ارتباط و رفع آنها، باعث افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

وی با بیان این نکته که پاسخگو بودن تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان دارد، افزود: اگر قرار است در سطح بین المللی، بانک مطرحی باشیم باید پاسخگو بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

جعفرلو تاکید کرد: هدف ما را از راه اندازی کلید شکایات، پاسخگو بودن و پیشگیری از بروز تخلفات و نقض قوانین است تا بدین ترتیب بتوانیم رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد