درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 13:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16635صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 08:18
عمل به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی، کشور را در مسیر توسعه قرار می دهد
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت و گو با "شارا": - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "شارا" با تاکید بر اینکه آفت بزرگ روابط عمومی ها گرفتار شدن آنها به اغراق و بزرگنمایی است، گفت: عمل به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی از سوی روابط عمومی سازمان ها و ارگان های مختلف، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "شارا" با تاکید بر اینکه آفت بزرگ روابط عمومی ها گرفتار شدن آنها به اغراق و بزرگنمایی است، گفت: عمل به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی از سوی روابط عمومی سازمان ها و ارگان های مختلف، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد.


حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه روابط عمومی کشور که در سالن دایمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برپا شد، افزود: آفت بزرگ روابط عمومی ها این است که به اغراق گویی وغلو نسبت به اقدامات سازمان های تحت پوشش خود بپردازند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید موضوعات و مباحث غیرحقیقی را در خصوص سازمان ها مطرح کند، تصریح کرد: اولویت و رسالت اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و آگاه بخشی نسبت به اقدامات مجموعه های مختلف است.


عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی دقیق و صحیح در مسیر تنویر افکار عمومی حرکت کنند، بیان داشت: اطلاع رسانی مناسب ضمن آنکه مردم را در جریان اقدامات و عملکرد سازمان ها قرار می دهد، آنان را به آینده خوش بین تر از گذشته می کند.


وی در ادامه به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی اشاره کرد و گفت: التزام به قانون، خدمت به مردم، حرفه گرایی و صداقت از جمله شاخصه های این منشور به شمار می آید و مطمئنا عمل به بخش های این منشور منجر به توسعه و قرار گرفتن روابط عمومی ها در مسیر واقعی شان می شود.


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت اخلاق و مسوولیت اجتماعی از سوی روابط عمومی ها منجر به افزایش مشروعیت اقدامات سازمان ها و نهادها و بهبود مزیت های کاری و موفقیت هرچه بیشتر ارگان ها و سازمان ها می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد