درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16739صفحه نخست » گفتگوشنبه، 26 اردیبهشت 1394 - 11:43
اولین مشکل در خود روابط عمومی ها است
دکتر حمید خادم قائمی مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع ‎رسانی سازمان انرژی اتمی - به گزارش شارا، دکتر حمید خادم قائمی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شارا در خصوص موانع توسعه روابط عمومی در کشور، اظهار داشت: متاسفانه در ایران هنوز اهمیت و جایگاه واقعی روابط عمومی ها شناخته نشده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع ‎رسانی سازمان انرژی اتم با بیان این که روابط عمومی می تواند بسیار موثر باشد، گفت: در تمام دستگاه ها و شرکت ها اولین مشکل در خود روابط عمومی ها است.

 

به گزارش شارا، دکتر حمید خادم قائمی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شارا در خصوص موانع توسعه روابط عمومی در کشور، اظهار داشت: متاسفانه در ایران هنوز اهمیت و جایگاه واقعی روابط عمومی ها شناخته نشده است.

 

وی افزود: خوشبختانه به مصوبه جدید دولت در رابطه با این که از نیروی متخصص در روابط عمومی استفاده شود، گام خوبی بوده ولی کفایت نمی کند.یعنی ضمانت اجرایی ندارد
 

مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع ‎رسانی سازمان انرژی اتمی  گفت: اگر قوانین و مقررات خوب و محکمی وجود داشته باشد خصوصا در بخش بودجه به پیشرفت و ساختار روابط عمومی می تواند کمک کند.
 

وی در رابطه با عدم آگاهی مدیران نسبت به کارکرد روابط عمومی، تصریح کرد:  مسئولان و وزیران دید خوبی نسبت به روابط عمومی دارند در حالی که یک رده پایین تر در این باره دید خوبی ندارند
 

 دکتر خادم قائمی در پایان اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها بتوانند خودشان را به عرصه ظهور برسانند و کارکرد خودشان را بیشتر نشان دهند چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد