درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 13:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16740صفحه نخست » گفتگوشنبه، 26 اردیبهشت 1394 - 12:48
روابط عمومی بدون مردم معنی پیدا نمی کند
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: - مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان این که روابط عمومی ها در 15-10 سال اخیر به مدد حضور تشکل های بخش خصوصی پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: کارشناسان روابط عمومی با شناخت بیشتر از اهمیت و تاثیر گذاری روابط عمومی باید در فرآیند مسائل کلان کشور نقش آفرینی بهتر و بیشتری داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان این که روابط عمومی ها در 15-10 سال اخیر به مدد حضور تشکل های بخش خصوصی پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: کارشناسان روابط عمومی با شناخت بیشتر از اهمیت و تاثیر گذاری روابط عمومی باید در فرآیند مسائل کلان کشور نقش آفرینی بهتر و بیشتری داشته باشند.

 

به گزارش شارا، امیر عباس تقی پور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شارا در خصوص موانع توسعه روابط عمومی در ایران، افزود: متاسفانه گسیل کردن نیرو های غیر کارآمد و غیر متخصص در15 سال گذشته به روابط عمومی ها به یک امر مرسوم تبدیل شده است. ما در حال حاضر باید تلاش کنیم نیروهای با مهارت و کاردان وارد راوبط عمومی شوند تا جایگاه روابط عمومی هر روز بیش از روز گذشته ارتقا یابد ما الان نقطه ضعف مان همین جاست.

 

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران، گفت: این نمایشگاه یکی از مظاهر خاص واراده روابط عمومی برای معرفی خودش به مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور است طبیعتاٌ وقتی حضور رییس مجلس شورای اسلامی برای افتتاح این نمایشگاه مطرح می شود به دلیل توجه رسانه ها باعث جلب افکار عمومی می شود و برای روابط عمومی ارزش ایجاد می کند باید خدا قوت گفت به کسانی که این ارزش را برای روابط عمومی ایجاد می کنند.

 

تقی پور گفت: همه کسانی که در عرصه روابط عمومی فعالیت می کنند باید وظایف خودشان بدانند که در این مسیر همگام شوند با کسانی که دارند یک قدم روابط عمومی را به جلو حرکت می دهند.
 

وی در خصوص روز زوابط عمومی گفت: ضمن تبریک به دست اندر کاران در این روز و در این هفته باید تلاش کنیم وظیفه روابط عمومی را به جامعه بیشتر مطرح کنیم و کارکردها و تاثیرگذاری داشته باشیم تا بتوانیم با مردم پیوند عمیق تری بگیریم روابط عمومی بدون مردم معنی پیدا نمی کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد