درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16744صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 26 اردیبهشت 1394 - 19:13
پیام مدیرعامل بانک انصار به مناسبت روز روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک انصار به مناسبت روز روابط عمومی پیامی را منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک انصار به مناسبت روز روابط عمومی پیامی را منتشر کرد.


به گزارش شارا، متن پیام به این شرح است:
نامگذاری روز27 اردیبهشت به «روز روابط عمومی»، فرصت مغتنمی را فراهم می کند تا با مرور دستاوردهای نظری و عملی این حرفه پراهمیت در توسعه دنیای کسب وکار و گسترش تفاهم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، در زمینه سازی های لازم برای نفوذ هرچه بیشتر آن در ارکان سازمانی کشور عزیزمان ایران اسلامی تسریع شود و با استفاده از قابلیت های تکنیکی و ارتباطی- اطلاعاتی این حرفه به توسعه متوازن کشور در همه زمینه ها، به ویژه کارآمدی و بهره وری سازمان ها که نقشی کلیدی در فرایندهای پیشرفت دارند، دست یابیم.


از آنجا که روابط عمومی، حرفه ای است که مدیریت ارتباطات سازمانی را به عهده دارد و با پژوهش، اطلاعات و فرایندهای ارزیابی به بالندگی می رسد، سفر به دنیای ناشناخته های مخاطبان، با انواع سلائق، تمایلات و گرایش ها، بدون این حرفه میسر نیست و جز با انوار آگاهی و ابزارهای جستجوی آن، اقدامات سازمان ها و موسسات در دنیای کسب وکار و جهان های اجتماعی درست، مقرون به صرفه و موجه نخواهد بود.


جایگاه، اهمیت، تأثیرات و توانمندی های روابط عمومی هنگامی به درستی درک و شناخته می شود که به یادآوریم در دنیایی سرشار از رقابت و هماوردی به سرمی بریم و شدت و حدت این رقابت به گونه ای است که فقدان نقشه راه، نوآوری و اندکی تأخیر در انطباق با تحولات  و تجدیدساختار ملازم با آن، به از دست رفتن فرصت هایی می انجامد که کسب دوباره آن ها مستلزم صرف هزینه های بیشمار است.


یکی از مهم ترین و شاید اساسی ترین کارکردهای روابط عمومی، کمک به توسعه سازمانی، ارتقای ظرفیت های رقابتی و از سوی دیگر، ارتقا و تحکیم فرهنگ سازمانی به عنوان بستر معنایی و ارزشی مدیران و کارکنان یک سازمان و موسسه است که ذخیره معنوی آن را تشکیل می دهد و نحوه، کیفیت و میزان موفقیت آن را در قالب های انگیزشی، خلاقیت و هم افزایی فعالیت ها میسر می کند.   


روابط عمومی، در عین حال، با سوق دادن توجه سازمان به مسئولیت های اجتماعی اش، در همبستگی اجتماعی، همدلی و همزبانی سازمان با دولت، مردم و دیگر سازمان ها نقشی تعیین کننده بازی می کند و این دستاورد بزرگ، بی هیچ تردیدی به رونق دنیای کسب و کار و سلامت فضای رقابتی جامعه که نیاز تحقق اقتصادمقاومتی است، می انجامد.


بانک انصار، به عنوان بانکی ارزشی و دارای نیروهای انسانی با ظرفیت های بالای معنوی، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این حرفه پراهمیت و تأکید بر لزوم توسعه این حرفه از سوی همه نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی و استفاده از قابلیت های آن در توسعه عمومی کشور، ازهمه صاحبنظران و کارشناسان روابط عمومی می خواهد که تمامی توش و توان تخصصی خود را برای پیشرفت کشور، آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های الهی و تحقق اقتصادمقاومتی مورد نظر امام خامنه ای (مدظله العالی) معمول دارند.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد