درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17076صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 5 خرداد 1394 - 20:53
نماینده استان آذربایجان شرقی: اغزاق گویی و تنبلی آفت روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از به وجود آمدن اختلافات بین سازمانی جلوگیری کنند، گفت: روابط عمومی ها همچنین باید مراق باشند تا دچار اغراق گویی و افت تنبلی و سستی در مجموعه کارهای خود نشوند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از به وجود آمدن اختلافات بین سازمانی جلوگیری کنند، گفت: روابط عمومی ها همچنین باید مراق باشند تا دچار اغراق گویی و افت تنبلی و سستی در مجموعه کارهای خود نشوند.


غلامحسین شیری علی آبادی در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها یکی از واحد هاو بخش های حساس و مهم در هر سازمان و نهادی به شمار می آیند، افزود: به عبارتی روابط عمومی ها زبان گویای سازمان ها و نهادها به محسوب می شوند.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها تنها بخشی هستند که زحمات و فعالیت های صورت گرفته از سوی پرسنل سازمان ها را برای مردم بازگو می کنند، گفت: همچنین روابط عمومی ها باید خواسته ها و مطالبات مردم را به مسوولان سازمان ها منتقل کنند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه به حساسیت روابط عمومی ها باید افرادی در بخش ها به فعالیت بپردازند که متعهد و متخصص باشند، بیان داشت: روابط عمومی ها باید از توانایی های بالای ارتباطی و دو سویه بین مردم با سازمان و سازمان با مردم داشته باشند.


وی در ادامه اغراق گویی و دادن آمارهای غلط را آفت روابط عمومی ها دانست و گفت: تنبلی و سستی یکی دیگر از نقاط ضعف و عامل رکود روابط عمومی ها محسوب می شود.


شیری علی آبادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی فعال باید از فعالیت های به حق مجموعه خود دفاع کند، گفت: همچنین روابط عمومی فعال باید از ارتباطات بین سازمانی خوبی نیز با مجموعه های مختلف برخودار باشد.


وی به ضرورت به روز شدن و ارائه آموزش های مناسب در عرصه فعالیت های مربوط به روابط عمومی ها، افزود: روابط عمومی ها از لحاظ امکانات نیز باید در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد