درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17193صفحه نخست » گفتگوجمعه، 15 خرداد 1394 - 12:43
مصباحی مقدم: روابط عمومی ها باید صدای رسا و شفاف سازمان ها باشند
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه سازمان ها باید صدای رسا، گویا و شفاف سازمان ها و نهادهای مختلف باشند، گفت: روابط عمومی ها باید آگاهی مردم را نسبت به کارکرد روابط عمومی ها افزایش دهند.


حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها اقدامات و فعالیت های پنهان سازمان ها را به اطلاع مردم می رسانند، گفت: به طور مثال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در جلسات مختلف کمیسیون ها با حجم زیادی از فعالیت ها رو به رو هستند، که باید این فعالیت ها از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم رسانده شود.


عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و چه سایر روابط عمومی ها در ارگان های مختلف باید افکار عمومی را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن آگاه سازی مردم نسبت به فعالیت های سازمان ها و نهادها باید انتظارات مردم از سازمان ها و مسوولان مربوطه را نیز به متصدیان امور منتقل کنند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید پل ارتباطی بین سازمان ها با مردم باشند، گفت: متاسفانه مهمترین مانع در مسیر توسعه روابط عمومی ها عدم آگاهی مردم از کارکرد روابط عمومی ها است.


مصباحی مقدم تصریح کرد: روابط عمومی ها باید صدای گویا، رسا، صادقانه سازمان ها و نهادهای مختلف باشند و خدمات صورت گرفته را برای مردم تبیین کرده و در مقابل دیدگاه های مردم و مراجعه کنندگان را نیز به گوش مسوولان برسانند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد