درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 02:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17368صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 خرداد 1394 - 07:09
مشاور رئیس کل بانک مرکزی در بازدید از پایگاه خبری "رویکرد" عنوان کرد:
آموزش مشتری مداری مهم ترین وظیفه روابط عمومی بانک ها
مهم ترین وظیفه روابط عمومی بانک ها چیست
  

آموزش مشتری مداری مهم ترین وظیفه روابط عمومی بانک ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس انجمن روابط عمومی ایران آموزش مشتری مداری مهم ترین وظیفه روابط عمومی بانک ها برای ایجاد ارتباط مستمر دانست.

دکتر غلامرضا کاظمی دینان رئیس انجمن روابط عمومی ایران و مشاور رییس کل بانک مرکزی در حاشیه بازدید خود از پایگاه خبری "رویکرد"، نقش روابط عمومی ها را در اقتصاد کشور پیش قراول و بسیار تأثیرگذار دانست.

وی در ادامه از جمله ویژگی های روابط عمومی ها را برقراری ارتباط صحیح بین مخاطبان درون و برون سازمان با مدیریت ارشد دانست و افزود: مدیران روابط عمومی به عنوان مشاوران امین، مدیریت کننده مدیر سازمان خود هستند تا او بهتر به اهداف سازمانی دست یابد .

رییس انجمن روابط عمومی ایران دو نهاد بانک و بیمه در حوزه تجارت را بسیار با اهمیت توصیف کرد و خاطر نشان کرد: بانک در عرصه تجارت به مثابه نقش دستگاه دیالیز در یک بیمار کلیوی است چرا که باعث می شود اقتصاد از بی حالی و خمودگی نجات یابد و دقیقاً به همین خاطر است که علاقه مندان به فعالیت در روابط عمومی بانک ها باید به امور بانکی آشنائی کافی داشته باشند در غیر اینصورت باید قبل از قبول مسئولیت حداقل۶ ماه تا یکسال وقت خود را صرف آشنائی با چگونگی فعالیت در بانک ها کنند.

کاظمی دینان در ادامه با تأکید بر شناخت مخاطبان بانک ها توسط روابط عمومی ها ، ضرورت این امر را متفاوت بودن مخاطبان و مشتریان بانک ها با مخاطبان سایر سازمان ها دانست.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در یک سازمان گفت: عملکرد خوب روابط عمومی باعث ایجاد انگیزه و نشاط سازمانی در کارکنان می شود زیرا یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها شناسایی و معرفی کارکنان لایق و نقش تعیین کننده این نهاد در پیاده کردن نظام شایسته سالاری در سازمان است لذا کارمندان به این باور میرسند که همه تلاشهای آن ها توسط روابط عمومی ها دیده می شود.

دکتر کاظمی دینان در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار "رویکرد" با اشاره به نقش مدیریت کننده مدیران ارشد سازمانها توسط روابط عمومی، آینده نگری را از دیگر شاخص های روابط عمومی موفق دانست و گفت: مدیران و فعالان روابط عمومی باید با تکیه بر دانش و تجربه خود بتوانند مشکلات پیش روی سازمان متبوع را شناسایی و با مشاوره کارشناسی به مدیریت ارشد سازمان ، وی را در حل مشکلات پیش رو یاری کنند.

کاظمی دینان درمورد میزان آشنایی روابط عمومی بانک های کشور با مخاطبان نیز گفت : متأسفانه در این حوزه حساسیت لازم وجود ندارد لذا شاهد هستیم برخی روابط عمومی های بانک ها از کارکرد های مناسبی برخوردار نیستند که نتیجه آن مواجه شدن بانک مربوطه با بحران والبته هدر رفتن منابع است.

مشاور رییس کل بانک مرکزی ارتباطی بودن که از ویژگی های ذاتی روابط عمومی ها بشمار می آید و دانش و تجربه را سه مهارت ضروری برای مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی دانست که ارتقای کیفیت خدمات آنها در گرو تسلط بر این سه مهارت است.

وی با اشاره به ضرورت ارتباطی بودن همه کارکنان بانک ها که در قالب آموزش های مشتری مداری تجلی می یابد ، این مهم را از جمله وظایف روابط عمومی های بانک ها دانست و افزود: به اعتقاد من همه کارکنان بانک ها در بدو همکاری خود باید ابتدا نحوه برخورد مناسب با مشتری را بیاموزند که در جذب مشتری و رضایت مندی آنها تأثیر بسزائی دارد.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خصوص نحوه تعامل روابط عمومی بانک ها با رسانه ها نیز گفـت: بر این باور هستم ارتباط دوسویه روابط عمومی ها با رسانه ها باید در اولویت راهبرد ترین فعالیت آنها قرار گیرد لذا همه روابط عمومی ها خصوصاً روابط عمومی بانک ها الزاماً باید ارتباط نزدیک ، مستمر و دوسویه ای با رسانه ها داشته باشد در غیر اینصورت اهداف آنها محقق نخواهد نشد.

وی با اشاره به دو سویه و دوطرفه بودن ارتباط روابط عمومی و رسانه ها افزود: علاوه بر اینکه روابط عمومی ها باید با رسانه ها و به طور دقیق تر با خبرنگاران حوزه های مربوطه ارتباط خوب و صمیمانه ای داشته باشند خبرنگاران هم باید ضمن آشنائی و درک محدودیت های روابط عمومی ها ، ارتباط خود را مبتنی بر واقعیات تنظیم نمایند.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران در پایان با اشاره به تعاملات این انجمن با اصحاب روابط عمومی ، این تعاملات را در قالب برگزاری نشست های مشترک دوره ای عنوان کرد که در آن متخصصین و خبرگان روابط عمومی، تجربیات موفق خود را علاوه بر اعضای انجمن در اختیار جامعه روابط عمومی ایران نیز قرار می دهند.

گفتنی است که در بازدید دکتر کاظمی دینان از پایگاه خبری "رویکرد"، سردبیر این رسانه ضمن معرفی سرویس های مختلف خبری "رویکرد" و اعلام آمادگی به منظور همکاری با انجمن روابط عمومی ایران در خصوص معرفی خدمات انجمن مذکور به فعالان عرصه هنر هشتم، ابراز امیدواری کرد همه روابط عمومی و رسانه ها تعامل دوجانبه ای با یکدیگر داشته باشند.

منبع: رویکرد

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد